miercuri, iunie 22

Sunt bătrân

                Mi-a trecut prin cap gândul asta de mai multe ori, dar acum este foarte clar. Eu… sunt… bătrân… Odată ajuns acasă am început să recuperez la capitolul episoade din serialele aproximativ preferate. Şi ajunsesem să urmăresc ultimele episoade din South Park, sigur, cei mai tineri ştiu despre ce e vorba, dar cei mai bătrâni, aşa ca mine, habar n-au: este vorba de un serial de desene animate interzis minorilor. Pentru că realizatorii abordează fel de fel de teme… să le zicem controversate… şi fac asta într-un mod… special. Au strâns ceva amenzi, ceva amenințări cu moartea… nu ştiu dacă au strâns şi premii, dar fani au sigur.
                În episodul ce m-a făcut pe mine să cred că am îmbătrânit era vorba despre genurile noi de muzică, copiii au început să asculte un gen de muzica… de căcat… la propriu iar părinții lor au încercat să-i aducă pe calea cea dreapta. Cum? Au încercat să-i facă să vadă diferența dintre muzica de căcat ce o ascultă ei şi muzica adevărata punându-le un cd cu cei de la The Police.
                Nu a au inclus în episod decât partea introductiva a melodiei, dar acel început m-a determinat pe mine să pun pauză şi să caut melodia… inițial mă gândeam că n-am nicio șansă să o găsesc în lista mea din winamp şi voi fi nevoit să o caut pe youtube…
                Eu… sunt… bătrân… rău…

7 comentarii:

Butterfly spunea...

Lasa ca nu esti tu asa de BATRAN.Si aceea care asculta muzica din aia de care asculta ei,intr-o zi vor constientiza ca de fapt nu le-a placut niciodata.

Ovidiu spunea...

Să-ți cumpărăm un baston? Facem chetă, noi cei care îți citim blogul :))

armin spunea...

ce dragut din partea voastra... multumeesc

Nymphetamine spunea...

minunata melodia...multi au incercat sa o plagieze dar nu au depasit originalul

armin spunea...

intr-adevar...

rainychocoffee spunea...

batran pt ca asculti calitate si apreciezi ce e bun? pai sa tot fii batran!!

armin spunea...

daaaa.. asa e!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori