sâmbătă, iunie 4

Speranța moare ultima…

                Întotdeauna. Iar asta e un pic trist, dar ăsta e cursul natural al lucrurilor… n-avem ce face. Necuratul behăie de zor la toate televiziunile posibile şi imposibile, își pune în scenă acelaşi spectacol prost, jucat de actori şi mai prosti şi culminând cu monumentul natural al prostiei… care joacă şi rolul principal. Acum scuipa-n stânga şi-n dreapta, spunând că s-a saturat, gata, nu mai vrea să joace în Ghencea… de s-ar duce la el pe tarla… ce bine ar fi… S-a gândit el mult, dar foarte mult, şi a concluzionat astfel: „dacă tot îmi construiește el, Oprescu, stadion de fotbal, de ce să nu mă mut eu acolo? oricum generalii ăștia îmi cer chirie prea mare pentru Ghencea, fanii mă urăsc… lasă că plec acolo!” Surpriză-surpriză, ciobane… a venit Andreea Marin, a dat cu bagheta şi ghici ce? N-o să-ţi permiți să închiriezi nici stadionul ăla, acea arena este încadrată în categoria „First Class” acolo tu unde ai ajuns doar pasager şi printr-o eroare gravă.
                Amenință-n stânga, amenință-n dreapta… spune că demontează instalația de nocturnă, turnicheţii, scaunele, tribuna oficială… ciobane, dacă tot îți strângi jucăriile, dă înapoi şi banii ce i-ai câștigat şi abia atunci fiecare pleacă cu tot ce a adus. Demontezi tu tot, sau îl pui pe Zmărăndascu să le demonteze pentru tine şi apoi ce? le urci în Rolls şi le duci la tine pe tarla?? Şi tu vrei să te credem? Vrei să ne fie frică de tine?!? Ne doare fix acolo unde te doare pe tine de blazonul Stelei. Ba chiar un pic mai jos, dacă mă gândesc bine.
                În fiecare an investești 10 milioane în transferuri… în fiecare an iei doar jucători liberi de contract ce ţi-i bagă pe gât diferiți „impresari”… În fiecare an juri cu mâna pe Biblie că la anu’ iei titlul şi te duci să bei bere şi să spargi semințe pe Santiago Bernabeu… în fiecare an te bate finuțul tău Borcea pe unde te prinde. În fiecare an târăști numele Stelei şi fostele glorii prin noroi. Noi ne-am saturat!!! Pleacă!
                Stânge-ți tot şi du-te pe Arena Națională, ia-ţi tot ce vrei, dar pleacă odată! Ai să constați cu uimire că nu mai poți folosi nici stema… nici numele… nici culorile… ba mai mult, nici jucătorii sau cei din echipa tehnică nu or să te urmeze, ai să joci tu singur! Şi imediat ce Ghencea şi Steaua au să te scuipe afară pe poarta secundară ai să devii persoana non-grata… pentru toți românii! În secunda doi or să se întoarcă toți, Lăcătuș, Iordănescu, Ienei, Stoica… TOŢI se vor întoarce şi vor reînființa echipa, de data asta fără tumori ciobănești! Şi atunci ai s ă vezi şi tu cât de mult te iubește lumea, ai să evoluezi pe teren propriu, pe un stadion de zeci de mii de locuri, iar în tribune vor sta doar fanii echipei adverse… aşa de mult te iubește lumea ciobane!
                Pleacă din GHENCEA !

Din păcate… tata mi-a spus acum ceva vreme: „ai văzut tu câine să plece de la măcelărie?” Nu! Dar sper din inima să văd! Mi-e dor să-mi văd favoriții jucând iar în Ghencea, dar JUR să nu mai merg cat în loja va sta necuratul… Mi-e dor să mă ridic în picioare când se apropie vârtejul de careul lor… dar JUR să nu o fac cât ştiu că vor da goluri pentru buzunarele tale… Mi-e dor de Steaua… Şi URĂSC din inimă ciobanul!
Urmează-mi şi tu exemplul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori