marți, iunie 28

Snap out of it

                 Am cam început să o las mai moale cu lucrurile nebunești. A trecut ceva timp de când am făcut chestii lipsite de raționament, chestii ce-ti pun integritatea corporală sau chiar viața în pericol… chestii periculoase. Bine, exist viața un anumit risc în asta, dar dacă nu le faci… ce ai să povestești nepoților? Măi nepoate… când eram eu ca tine… stăteam în casă și nu făceam nimic. Sună foarte nasol.
                Problema este că am cam îmbătrânit… mă rog, nu foarte mult, dar suficient încât să nu mai arunc apă cu găleata de la etaj pe trecători – sticky note 2 me: trebuie să scriu pe blog cum aruncam cu apa peste trecători! – însă după toate ce mi s-au întâmplat pe la francezi este o chestie ce ar trebui să o fac înainte să plec de acolo. Ideea nu-mi aparține (însă o pot accepta că fiind a mea în speranța că mâine mă voi umple de fani) ci a fost preluată de la ruși. Evident, dacă nu la ruși, atunci unde?!?
                Manifestarea de bucurie nebunie presupune terminarea facultății, cumpărarea multor sticle de bere, o cască de protecție și un lighean metalic. Ligheanul este legat de o mașină și fiecare celebrant nebun este tractat călare pe lighean în timp ce colegii lui îl stropesc cu bere:

Bine, ideea este să te urci pe lighean fără să te gândești la consecințe, ca să te poți mândri cu așa ceva:

Plus, poza „înainte”, când toate oasele tale erau la locul lor:

                Și ar măi fi o chestie ce vreau să o fac… neapărat… trebuie să vad exact care e reacția francezului de rând: la ei sunt extrem de multe treceri de pietoni desenate pe asfalt la fiecare colţ de strada, dar toată lumea le ignoră, șoferul de rând oprește pe trecere ca să se asigure, nicidecum înainte de ea, iar eu, care vreau să traversez strada, trebuie să-l ocolesc. Ceea ce vreau eu să fac, este ca atunci când mi se întâmplă asta să trec efectiv peste mașina lui… să mă caţăr pe ea, un picior pe clanța de la portieră sau pe portieră, apoi pe plafon și în final sar jos pe partea cealaltă. E trecere de pietoni, nu? M-ai văzut că vin? De ce ai oprit pe trecere?!? O meriți!!! Bine, întâi trebuie să-mi dezvolt iar abilităţile fizice…

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

Treaba cu trecerea de pietoni ar merita-o dar să le povestești nepoților că ai fost tras de o mașină în timp ce erai udat cu bere, vrei sa nu-i mai lase vara la tine după ce aud moștenitorii tăi ce îi înveți?

armin spunea...

cineva trebuie sa-i invete prosti... cred...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori