joi, iunie 30

Patru ani...

                În perioada asta am jucat un rol important, am fost șofer pentru sora mea care susține BAC-ul. O duceam dimineața la liceu și o recuperam la prânz. Stand printre elevii din ultimul an de liceu m-a cam cuprins melancolia… i-am văzut cum se comportau, mi s-a părut extrem de stupid… după care mi-am amintit cum făceam și eu fix la fel.
                De la super-șutul ce l-am dat într-un stâlp înfipt în bordură pentru a împiedica mașinile să parcheze în faţa liceului, super-șut ce l-am dat în fix prima zi în care am luat contact cu liceul meu, trecând prin primul examen ce l-am dat stând în băncile lui, când am auzit de departe locomotivele șuierând și mi-am spus: „aici trebuie să intru” din motive… pe care poate am să le explic cândva… poate… trecând apoi prin prima corigenţă (pe un singur semestru, nu poți ajunge sclav la străini dacă rămâi pe vară)… nici nu mai are sens să-mi amintesc de prostiile ce le făceam: Futre, e o măicuță la tine în bucătărie dă-o afară că-ti mănâncă mâncarea! Domnul H, ia poziția unui elev silitor, de ce stai cu degetele în urechi? [POOOC]!! Cine a stins lumina? Voi ați stins lumina, de ce ați stins lumina? Haideți doamnă, că dacă va iubește… se întoarce! Aaaaadiiiiioooo, visul frumos s-a terminat! Unde sunt colegii voștri, i-am scos la tablă să-i ascult! Doamnă, nu ați scos pe nimeni la tablă! Gluma de sub catedră… V-am prins, jucați ping-pong! Frate vezi că ti-au căzut cărțile… Toată lumea e gata? Bun… 5… 4… 3… poooooc! Bravo frate, cine dracu începe numărătoarea inversă de la 5?!? Domnule M, ţi-ai schimbat freza? Nu doamnă, și-a făcut freza precum Bogdan, am observat că el nu iese niciodată la tablă! Bogdan! La tablă!!! Bine, dar care-i formula unturii de cocos? Trebuie să știu, dacă-mi dă la BAC?!? Deschide dom portar poarta că vreau să chiulesc! Deschide sau o sparg cu… cu… cu ce găsesc!
                Și când mă gândesc că toate s-au sfârșit cu un oarecum glorios dar totodată stânjenitor: Cine-i aia? O fi urâta aia de la F?!?

                Nici nu știu de unde să încep… mare parte din povești le-am spus deja pe aici… prin lunile ce au trecut… poate unele din ele ar trebui repovestite… dar pe care să o aleg?!? Sunt toate extrem de amuzante, cum să aleg eu doar una? Nici n-aș știi cu care să încep… nici nu știu care mi-a scăpat…

                Nici nu mai țin minte exact, dar sunt aproximativ sigur că toate s-au terminat cu o bere în „Faianță”… bodega liceului… a fost cea mai bună bere…. EVER !!!


                Aaaaah, cred că știu una ce mi-a scăpat… povestea lucrărilor de la matematică… legen… așteaptă… dare… legendare!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori