vineri, iunie 24

Părăsit… de cel mai bun prieten

                De ceva timp încoace sunt un pic mai naționalist decât Funar sau Vadim… bine, Vadim încă mă depășește la nebunie, dar sper să-l ajung şi să-l iau faţa… Din acest motiv, toate gadgeturile mele au meniul în limba română! Absolut toate! Bine, nu prea am putut să modific windows-ul, de fapt am găsit un pachet pentru limbă, dar dădea prea multe erori, funcționa prea greu şi am decis că pot să dau în continuare „copy” şi „paste” în loc de „decupare” şi „lipire”. Dar restul programelor, în măsura posibilităților, le-am instalat în limba română.
                Până acum doua minute… când cel mai bun prieten al meu mi-a dat un șut în cur. Bine, îmi tot dădea el de ceva vreme, căci era varianta 4, dar azi dimineață m-a anunțat că e gata să-şi instaleze versiunea 5. Eu am acceptat bucuros, pentru că firefox 4… era el inteligent, băi dar se mișca aşa de greu… şi se bloca, murea… cădea pe jos… era fix precum un prieten beat. Dar măcar puteam vorbi cu el în română şi de aia îl acceptam. Instalez eu bucuros noua versiune, încep să navighez pe internet cu mare viteza… bucurie mare pe mine... şi deodată primesc un mail. Cu multă dexteritate apăs eu butonul dedicat pentru e-mail din firefoxul meu… şi când să intru… surpriză… platforma nouă nu accepta să-mi prezinte mailul în limba română!!! NUUUUUU!!!
                Aștept cu nerăbdare niște actualizări, vreau să-mi folosesc mailul în limba română, nu în engleză, nu în spaniolă, nu în… altă limbă şi nici măcar în italiană, clar?!?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori