joi, iunie 16

Lagărul Stelei

                Dacă mai exista persoana care încă mai consideră că necuratul urmărește şi altceva înafară de bani şi faimă de pe urma unuia dintre cele mai titrate cluburi de fotbal din România, atunci respectiva persoana este rugată să mă contacteze urgent, pentru că la vară plec la mare şi mi-ar fi folositoare o umbrelă… să-mi ţină umbră.
                Supărat pe faptul că trebuie să plătească chirie pentru arena din bulevardul Ghencea, necuratul vrea să se dezică de rădăcini, vrea să-şi scuipe mama şi tatăl direct în ochi. În gaura neagra ce rezidă în interiorul craniului sau s-a născut o idee: mută echipa pe alt stadion şi astfel scăpa de chiria enormă ce-i este percepută pentru stadion, chirie, care… hai să fim serioși, nu este decât direct proporțională cu cantitatea de căcat ce o scoate pe gură în fiecare zi, adică aproximativ de trei ori mai mare decât chiria însumată a celorlalte 17 echipe din Liga 1, conform unor surse a căror încredere este des pusă sub semnul întrebării, adică gsp.ro. Mă rog, una peste alta, mie mi se pare normal, vorbești prostii, arunci cu noroi în echipă, jucători şi foste glorii? Meriți să plătești nu triplu, ci înzecit sau chiar însutit.
                Eu speram ca necuratul să facă acest pas şi imediat după MApN-ul să-l lase fără siglă, culori şi palmares şi în baza acestor artefacte fostele glorii să reînființeze clubul şi astfel să începem perioada „curată”… adică fără necurat. Un prim pas în acest sens s-a şi făcut, ministerul l-a acționat în justiție cerând restituirea Stelei, atunci m-am bucurat… sperând că visul meu şi al sutelor de mii de suporteri steliști se va adeveri, dar… ultima declarație venită din partea generalilor nu face decât să mă îngrijoreze… mă face să cred că totul e un foc de paie, mă face să cred că de fapt şi ei sunt conștienți că nu pot câștiga procesul împotriva necuratului şi se mulțumesc să-l strângă cu ușa forțându-l astfel să plătească o chirie… să-i zicem… decentă!
                Îmi este greu să cred că doar percepându-i o chirie mare au să-l forțeze să renunțe la Steaua… dar… speranța moare ultima! De asemenea eu încă sper ca acel proces intentat împotriva necuratului să aibă sorti de izbândă şi sigla, culorile şi palmaresul să fie redobândite în justiție! De asemenea încă sper la următoarele:
-          să-l calce turma de oi din curte, să moara strivit sub copitele ovinelor ce le iubește aşa mult!
-          să-i cadă cerul în cap
-          să-l calce Maybach-ul scăpat de sub control după ce l-a parcat în pantă şi nu i-a acționat frâna de parcare
-          să năvălească suporterii peste el şi să-l mângâie cu ciomege
-          să se înece cu brânză
-          să-l răpească extratereștrii… sau măcar Vadim
-          sa fie ales președinte al Absurdistanului… pe viață!
-          sa-şi piardă toata averea la cazinou
-          sau… de ce nu, să fie găsit vinovat în numeroasele procese ce-i sunt intentate, că să-i pot ura şi eu din toată inima: „La mulți ani!”
Steaua nu e a ta, nici a nepoților tăi şi nici nu va fi vreodată! Steaua e a noastră, a suporterilor! În decembrie ’89 eram prea mic ca să ies în stradă, dar acum aş face-o, aş ieși şi m-as alătura răscoalei împotriva necuratului!
                Încă o data am să o spun, nu am mai fost la un meci în Ghencea de mai mult de 4 ani – la dracu, am şi uitat când am fost ultima oară – JUR să nu mai merg la nici un meci atât timp cât tu, necuratule, vei avea vreun amestec în acel club. Dacă muți echipa pe alt stadion nu vei face altceva decât să enervezi şi mai multă lume iar la un anumit moment dat cineva are să-ţi înfigă un pumnal roş-albastru direct în inimă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori