vineri, iunie 10

Dragi prieteni…

                Stați liniștiți… avem dovada! Sutele de mii de ore de căutări şi cercetări au scos la iveală mult râvnita dovadă! În Franța cercetarea se face „după ureche”!!! Toate rezultatele ce le-au obținut nemernicii până în acest moment probabil sunt pe seama stagiarilor de altă naționalitate, nicidecum franțuzească! Se practică importul de minți limpezi, mergându-se pe principiul: vine între oameni noi, n-are familie, n-are prieteni deci nu are altceva de făcut decât să muncească… pentru noi.
Mă rog… o iau pe căi probabil greșite deci să revin:
                Căutam niște coeficienți de difuzie, da? În mare știm cam ce ar trebui să obținem… în mare… începem şi cercetăm… şi cercetăm… şi cercetăm… apoi începem şi prelucram date… şi prelucrăm… şi prelucrăm – bine, acum tu să nu-ţi faci iluzii, eu vorbesc la plural, dar mă refer la mine şi cele două calculatoare pe care lucrez, atât! Şi în final ajungem la un rezultat. Căutând în literatura, găsesc altă formulă, o aplic şi pe aia… alte rezultate… găsesc alta formula… alte calcule… alte rezultate. Bun, le adun pe toate mănunchi şi mă duc la șefa mea… madam PRAF, se uită la rezultate… mă întreabă care-i valoarea apropiata de literatură, apoi se uita sumar pe rezultate, le caută pe alea apropiate de literatură, pune degetul pe ele şi zice:
-Astea sunt cele bune, nu am nici un dubiu! Bravo Dragoş! Ia o bomboană!
                După care merge mai departe, la parteneri de proiect, raportori şi tot tacâmul şi încearcă să-i convingă pe ăia că aia e valoarea corectă… pentru că e apropiată de literatură… de aia e corectă, înțelegi? Deci nu contează dacă eu am pus datele din burtă, dacă sunt apropiate de literatură sunt bune, CLAR?!?
                Plus, am auzit alta prostie: „a fost publicat într-o revistă științifică internațională? atunci înseamnă că e corect şi trebuie să credem!” Cercetătorii de aici aparent sunt oameni foarte credincioși, merg fără ezitare pe zicala: „Crede şi nu cerceta!”, unde Dumnezeu e revista științifică internațională şi articolele publicate acolo sunt cuvintele Lui.
                La unii că ei te uiți tu şi salivezi crezând că o duc mult mai bine decât tine…

2 comentarii:

rainychocoffee spunea...

si ce, crezi ca numai in franta e asa?

armin spunea...

probabil nu e doar in franta asa... cel mai probabil

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori