luni, iunie 20

Another job well done

                Sau altfel spus: bine lucrat - bine gândit! Bravo! Merit o bomboană… De fapt mi-ar prinde bine o bomboană acum… chiar foarte bine, că au început să curgă hainele de pe mine… aşa de bine mi-ar prinde o bomboană acum. Mă rog, povestea e lungă şi e destul de clasică, nu mai are rost să mai arunc eu cu căcat în ei… da-i în morții lor. M-au pus să mai fac o rundă de cloacă pe parcela lor, mă rog… ducă-se naibii, senzaționalul şi extra-mega şoc-ul sezonului (Dane, ești pe recepție? Poate mă chemi în emisiune) a avut loc când a trebuit să-mi procur bilet de întoarcere acasă, pentru că… prevăzător fiind mă gândeam că or să fie aşa de ghiduși încât or să mă pună să mă întorc şi aveam deja un dus spre Franța. Intru pe site-uri, caut bilete… locuri gârlă… preturi tot gârlă. Intru pe edreams… sunt extrem de sigur că am bifat acolo căsuța pentru un singur drum, nicidecum dus-întors. Caut între zboruri pe cel mai ieftin din lume… o sută şi ceva de euro… ceva-ul ala era relativ semnificativ, deci mai bine să zicem doo sute.
                Nu prea am simțit cuțitul în inimă, deși suma era foarte mare… poate şi pentru că am folosit alt card, nu al meu. Am fost prevăzător şi am păstrat datele de pe el… deci dacă vrea cineva să-şi cumpere ceva pe net şi nu are bani… să-şi trimită părinții la muncă şi apoi să le ceară cardul, da? Fericit nevoie mare am luat mailul de confirmare şi l-am aruncat în fișierul denumit sugestiv „plați” din mailul meu. Apoi mi-am văzut de treaba. Zilele trecute, simțind eu cum vine fericirea spre mine, adică că urmează să plec acasă – cam la asta se rezuma fericirea pentru mine – intru pe site-ul Lufthansa să-mi verific eu rezervarea… să văd ce face biletul meu… ăla scump şi frumos pe care nu l-am plătit eu. Bag codul rezervării… îmi intră pe pagină… când mă uit atent, bilet dus-întors. Întoarcerea fiind prevăzuta la două săptămâni după, prin Viena, cu Austrian – ăia care înainte să mă urc în avionul lor m-au mai taxat cu 230 de euro pentru a-mi îndeplini visul de a mă duce să fiu sclav la francezi. Dar măcar a meritat, mi-au dat un covrig cald să mănânc în avion… e cel mai scump covrig pe care l-am mâncat în toată viața mea. Dar mă rog… Inițial am zis că o fi vreo eroare… intru la Austrian, bag codul rezervării şi găsesc iar biletul cu întoarcere. Nu-mi cred ochilor… stupoare… intru înapoi pe edreams, răscolesc în arhive şi-mi găsesc biletul. Mă uit pe el… ONE WAY !!! Lyon – București !!! Băgami-aş pula în morții voștri!!! Ai voștri şi ai lu Blue Air! Şi Tarom!
                Mă întorc pe mail, mă mai uit o dată la bilet… un singur zbor trecut pe el. Îmi aduc aminte că mi-am mai luat un dus-întors de pe edreams, răscolesc iar în mail, găsesc biletul trimis de ei pe mail… erau ambele zboruri trecute pe el. Începeam să cred că e o greșeală… caut iar pe Lufthansa şi Austrian… dus-întors… caut pe edreams… doar dus. Unde-i șmecheria? M-au pus pe mine să plătesc biletul şi de întoarcere după care ei or să vândă mai departe același bilet dar pe segmente? Şi dacă eu mă prezint la aeroport când ar trebui să fie plecarea şi mă duc la birou cu actul de identitate şi rezervarea de pe site-ul Austrian? Am auzit că de regulă companiile aeriene de linie oferă importante compensații în cazurile de dedublare a biletelor. Aş putea să încerc… dacă îmi dă de la birou tichetul de îmbarcare îl iau frumos, îl bag în buzunar, de unde scot cheile lui Silver şi mă duc înapoi la treaba mea, nicidecum nu intru mai departe spre terminale. Ce o să se întâmple? Or să mă strige de 3 ori la îmbarcare, o să întârzie avionul 5-10 minute dar în final pleacă… dacă nu, îl găsesc tot acolo prin septembrie când plec iar.
                Dar oare… oare am văzut eu strâmb şi nu am debifat opțiunea de dus-întors? Sau mi-au dat ăia ţeapă… şi dacă mi-au dat, de ce să nu le dau eu înapoi? Bănuiesc că dacă or fi bilete dedublate compania aeriana îmi plătește mie despăgubiri, după care îmi ia biletul şi începe să răscolească să vadă de unde vine problema, îi găsește pe edreams şi-i penalizează. Nu?

                Şi tu ai să zici, bine-bine armine, dar de unde şi până unde „Another job well done”?? Pai simplu: cum mă strofocam eu să găsesc cel mai ieftin bilet mi-am luat un bilet la un zbor care pleacă înainte să se trezească găinile. Şi bine… nu ştiu dacă se aștepta cineva la asta, dar naveta spre aeroport nu circulă toată noaptea, deși avioane decolează şi aterizează şi în timpul nopții… dar bine, mecanicii ăia trebuie să şi doarmă, nu? pentru că ei îmi fac mie un serviciu ducându-mă la aeroport, nici nu-mi cer bani… aaa… stai… îmi cer bani… hmmm… băgami-aş pula-n morții voștri!
                Şi uite aşa, armin pleacă cu o noapte înainte la aeroport… şi stă şi o arde prin aeroport… să-l ia la întrebări șerifii de acolo… să-l întrebe de ce o freacă în aeroport. Oare or să-mi bage degetu-n cur când o să le spun că am venit cu o noapte înainte pentru că nu-mi mai permit să iau un taxi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori