joi, mai 26

Zdrang

                Domnule, eu URĂSC gâzele... din tot sufletul meu le urăsc! Şi cum a dat vara e plin de ele, nu pot deschide geamul fără să mi se umple camera. Ei, bineînţeles că la birou am geamul deschis toată ziua, dar acolo nu intră niciuna, probabil vor să-mi facă în ciudă, ştiu că dacă murdăresc pereţii biroului spală peronalul laboratorului pe când pereţii camerei trebuie să-i spăl eu înainte să plec, motiv pentru care preferă să-mi intre doar în cameră, iar eu încă n-am descoperit o metodă eficace de a le storci fără să pătez pereţii. Am avut un aparat cu insecticid ce-l băgam în priză, dar cam o dată pe an schimbă ăia aparatele cu totul şi nu-mi mai pot cumpăra doar rezervele, iar aparatul cu totul costă cam scump... acum sunt sărac, nu mai am kile de bani să-mi permit tot ce vrea inimioara mea.
                Deci, le storcesc pe tavan, după care vin cu o cârpă udă şi spăl... pe scurt sunt „The Exterminator”
                Ieri, stăteam la masă... liniştit, geamul larg deschis gândindu-mă că este miezul zilei şi gâzele sunt ocupate cu treburi prin oraş. Mâncam relaxat... focalizez dreapta jos... pe masă... o gâză... reacţie rapidă, strâns tare pumnul şi storcit gâza pe masă... mintal am râs malefic preţ de câteva secunde, urmat de fraza ce o spun toţi rău-făcătorii în filmele realizate la „LemnulSfânt”: „Cine-i cel mai tare, gâzo?!?”, după care mi-am amintit că totuşi sunt la masă şi nu pot să mănânc cu resturi de insectă pe mână, apoi a intrat în scenă logica mea impresionantă:
-bă, eu mănânc, trebuie să scap cumva de resturile insectei fără să-mi întrerup masa (gândire de bărbat adevărat, o femeie, în primul rând n-ar fi storcit gâza pe masă iar daca prin absurd asta s-ar fi întamplat ar fi mers să se spele)
-soluţie rapidă, mă şterg pe ceva şi am grijă să nu ating mâncarea cu dosul palmei... nimic mai simplu
-nu mă pot şterge pe prosopul de masă... altceva... am gasit, cuvertura de pe pat, oricum e portocalie, nu se vede o gâză storcită...
                Doar că... făcusem patul un pic cam adormit în acea dimineaţă... şi o mică parte din pat nu era acoperită, evident că atunci nu m-am gândit să o acopăr. Fără niciun fel de regrete mi-am îndreptat palma spre cuvertură şi plin de graţie am ratat ţinta ştergându-mă direct pe lenjerie... lenjerie pe care o spălasem cu doar o zi înainte...
                Cine-i cel mai tare acum?! Ar fi vrut să-mi spună gâza...

1 comentarii:

MonkeyMade spunea...

Buna,

Vreau sa iti propun sa facem schimb de linkuri, sa ne promovam reciproc. Eu te-am adaugat in lista mea de bloguri partenere. Vrei sa ma adaugi si tu? Eu sunt MonkeyMade - http://lahanulmaimutelor.blogspot.com/

O zi buna!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori