vineri, mai 13

Măcar atât

                Bine, eu am mulți fani… şi mulți cititori fideli… şi în fiecare zi graficul traficului iese prin tavan… dar măcar atât pot să fac şi eu. Bine în adâncul sufletului meu sunt sigur că am să primesc şi eu o recompensă pentru gestul meu nobil… o tonă de aur… un camion cu bani… o şaorma cu de toate, pe jos… de la Matache… ceva acolo…
                Deci, vorba lunga sărăcia omului: Se vinde spațiu publicitar în Catalogul De Discounturi! CDD, pe scurt. Se vinde extrem de avantajos pentru fiecare. Tu, ca antreprenor, vii şi-ţi cumperi tu două, trei… hai să zicem patru pagini în CDD, da? Apoi CDD-ul merge la printat, alături de reclamele altor antreprenori după care el va fi distribuit în mod gratuit trecătorilor din zonele aglomerate ale Bucureștiului (pentru început). Trecătorul ia CDD-ul, îl frunzărește după care vede anunțul tău (-5% la casă dacă cumperi peste 500 RON, sau cum decizi tu să nu atragi clienți… dar dacă vrei să-i atragi, bagă şi tu o reducere ceva mai mare, să zicem un 6-7%, măcar atât) după care vine glonț la magazin şi cumpără tot ce găsește prin rafturi. Din motive pur ecologice (sau economice), primele ediții se vor adresa exclusiv publicului feminin, iar după ce succesul va fi înregistrat, vor fi proiectate şi imprimate variantele „Pentru El” şi „Pentru noi doi”, sau… de ce nu „Pentru ei doi”.
                Astfel, dacă ești tu un biznismen prăjit, ai venit în capitală şi-ţi cauți o piţipoancă pe post de asistentă personală (fără obligații, plăcută ochiului, prefer provincia – anunț real, l-am văzut cu ochii mei) dă anunț acolo. Dacă ești vreun terorist şi-ţi cauți încă o nevastă pentru harem, cumpăra spațiu publicitar acolo. Sau trecând în latura serioasă a lucrurilor, dacă ţi-ai înființat salon de coafură şi mai ştiu eu ce înfrumusețare corporală şi nu ești mulțumit de numărul clientelor, cumpără spațiu publicitar, sau, bineînțeles, poate că tocmai ţi-ai deschis magazin şi comercializezi obiecte vestimentare… mai trebuie să zic? Cumpără spațiu publicitar, ce mai aștepți?!?
                CDD este soluția, dacă tot nu-mi faceți trafic încât să mă îmbogățesc din blog, măcar ajutați-mi prietenii să devina ei macnati şi să-mi cumpere şi mie vila, mașină şi o slujba mai bună. Măcar atât… mă cum dracu de ajung eu să fac reclamă doar la chestii specific feminine?!? Cred că am nevoie de un amic care să-şi deschidă bodegă… să-i fac şi lui reclamă…

1 comentarii:

Ovidiu spunea...

La shaorma mă bag, de restul mă mai gândesc când am să intru în afaceri...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori