luni, mai 9

La… Naiba…

                Ora 8.05… La naiba! Trebuia să fiu deja la birou. Triplu „La Naiba”!!! Mă urnesc cu greu, dar reuşesc să ies pe uşă... constat cu surprindere că nu mai este iarnă afară şi a mea geacă este un obiect exagerat... sau mai mult un accesoriu.
                Franţa respiră din greu. Prima zi după vacanţă, adică multă dezamăgire... Soarele-mi bate în ochi... Geamul a rămas închis peste weekend, aerul din birou este şi mai închis... Deşi este ora 8.27 eu sunt printre primii ce intră în laborator...
                Urăsc zilele de luni... nu este nimic bun în ele... la fel şi cu cele de marţi... Of... Mai am încă 5 zile de luni de trecut cu bine... AMR 5...

2 comentarii:

diversediversificate spunea...

:) Timpul trece repede. 5 nu e mult.

armin spunea...

da, asta-i partea plina a paharului

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori