duminică, aprilie 17

Revolutia Stelista

Chiar daca timp nu mai am decat sa beau un pahar cu apa inainte sa cad lat, ori in pat ori pe jos, depinde, nu pot sa trec cu vederea initiativa AISS: Revolutia Stelista.
Adica azi, la orele 15, suporterii se vor strange in fata "palatului" unde vor protesta impotriva necuratului. 

BRAVO Baieti!!!! Mult curaj! Spune-ti ce aveti pe suflet! Ar fi trebuit sa fiu si eu acasa ca sa particip... ei lasa
 AMR ~3!


Altfel spus, nu am abandonat blogul, doar ca nu mai am timp de nimic pe langa prostiile ce le fac la laborator. Ultima data mi-a stricat o mana criminala 600ml de solutie tampon... dupa ce am spart doi pereti prin lovituri repetate de cap stil "shaolin ninjalau ce nu simte durerea" m-am intors in sala "ultra-sterila" in care fiecare intra cu ce vrea pl-lui si nimic nu mai e steril si mi-am facut alta substanta tampon. Dupa care... mi-am amintit ca imi trebuie si ceva antibiotic pentru tamponul meu. Eu personal nu am antibiotic, pentru ca profa mea nu mi-a cumparat... drept pentru care... cealalta mana criminala a subtilizat 5ml de antibiotic... bine dar l-a subtilizat doar pentru cateva ore, pentru ca dupa ce a venit si posesorul stocului de antibiotic, m-am dus si l-am anuntat de crima comisa... s-o fi suparat, nu s-o fi suparat, dracu stie, oricum antibioticul nu mi-l mai putea lua.
Si da, asa se face treaba, calcand pe cadavre. De cateva saptamani aplic cu succes regula: "Ai grija doar de numarul 1, frate... daca ceru cade... tre sa ti se rupa pula!"

AMR ~3! (ca azi e duminica!)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori