marți, aprilie 19

Posesor de puteri magice…

                Doresc să le donez oricărui doritor. Nu cer nimic în schimb, ba chiar sunt dispus să ofer şi o sumă de bani sau ceva obiecte pe care presupusul viitor proprietar mi le va solicita ca să-mi preia puterile magice. Pot fi contactat prin adresa de mail înscrisă în subsolul paginii. Rog seriozitate!

                Pentru început, pur şi simplu nu pot să-mi păstrez un tricou curat. Am încercat de nenumărate ori dar pur şi simplu nu pot reuși. Şi ca toate să fie perfecte, tricourile ce nu le pot păstra curate sunt mereu noi. Mi-am vărsat vin în poală în timp ce împărțeam ceva la masă… am băut bere prea grăbit şi i-am servit şi tricoului câteva guri… am completat rezervorul de la lichidul pentru parbriz aplecându-mă peste motor… m-am încăpățânat să-mi spăl singur luneta la benzinărie… am mâncat înghețată pe stradă, sau puțin probabilul „s-a căcat un porumbel pe mine”! Domnule, le-am făcut pe toate, mă înțelegi? Pe toate! Toate mi s-au întâmplat mie… dacă viața mea ar fi fost filmată, imaginile ar fi fost cumpărate cu siguranța pentru o campanie publicitară la un detergent minune.
                Bine, nici nu mai este cazul să spun că lucrez cu acizi şi fel de fel de agenți oxidanți şi tot felul de tampoane şi coloranți… nici nu mai are sens să încep să povestesc cum respect eu protecția muncii lăsând mereu halatul în cuier. Dar măcar port mănuși, da? Ceea ce nu folosește aproximativ la nimic, pentru că mi-am dat cu cloroform fix în ochi… nu-ţi face probleme, era ochiul cu care oricum nu văd bine, deci „no damage” A, ba da, am purtat o singura data halat, ochelari şi masca de protecție, prima oară când am manipulat H2SO4 98%. Am renunțat la toate acele accesorii când am constatat că de fapt nu-mi trebuie decât câteva picături... pe care le-am pus de mai multe ori, pentru că pe cât de reactiv e acidul ăla, pe atât de greu interacționa cu substanța mea şi ori puneam până fisuram tubul, ori nu puneam suficient. Deci ideea este că, m-am pictat, stropit, udat, așezat pe şi cu toate substanțele cu care lucrez. Nu cred că a rămas niciuna pe care să n-o fi tastata… M-am stropit până şi cu acid clorhidric şi sulfuric… şi nu vorbesc de cele diluate cu care lucram la liceu. Mă rog, am fost iute de mână, am lăsat să cadă pe jos borcanul cu care lucram şi am fugit să mă spăl… ei bine, glumesc, nu l-am aruncat, l-am pus undeva să stea cuminte să mă aștepte până înlătur eu sursa de risc.
                Nu am reușit încă să mă pătez cu detergentul anti-bacterian… care e un hipoclorit cu proprietăți extraordinare… cică orice material textil ce-l atinge, ori îl arde, ori îl decolorează până la alb… îmi şi imaginez cum vin eu mândru de noua mea pereche de blugi la laborator şi-i pătez cu DAB. Mă rog…
                Astfel, scurt şi la obiect: Vrea cineva puterile mele magice??? Să știți că puteți să le folosiți pentru a lupta în slujba adevărului şi a dreptății… puteți vărsa accidental chestii pe rău-făcători… haide… cu toții ne-am dorit să fim super-eroi când eram beleam ochii în televizor la ora 7.30, înainte de „Actualități”! Cineva?!? Oricine… vă rog… vă implor… oricine…

2 comentarii:

irene-brizo spunea...

:))doamne, esti fenomenal tu! :)))

armin spunea...

multumesc frumos !

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori