vineri, aprilie 1

O glumiţă

                Așa, de 1 aprilie… ca să radem un pic, să ne mai descrețim frunțile. Mai citesc din când în când bloguri pe care autorii se plâng de diverse probleme… că nu-i mai iubește, că i-a părăsit… că duc lipsă de dragoste… fel de fel de chestii de genul ăsta. Măi băieţi… măi copilașilor… voi nici nu știți ce-i durerea! Nu vă mai plângeți voi că v-a părăsit sau că n-o găsiți sau mai ştiu eu ce alte prostii… alea-s copilărisme, staţi că vă explic eu ce-i aia durere:
                Face „bum” conducta şi se oprește apa caldă. Domnule, se întâmplă, da? Se poate întâmpla oriunde, aş putea plusa şi aş putea spune că se poate întâmpla în orice ţară din lumea a 7-a. Domnule, e duminică, maiștrii stau şi ei cu burta la soare… şi asta se poate întâmpla, aproximativ în orice ţară din lumea a 7-a, mai puțin România, pentru că eu am avut mai demult probleme la tabloul electric şi mi se tot oprea curentul, am sunat la Electrica şi deși era duminică, deși era după-amiază în 10 minute (pe cuvântul meu de onoare) băieții meștereau la tabloul electric, au schimbat ceva pe acolo după care am avut iar curent, dar mă rog, nu putem compara acum Franța cu România, pentru că…
                Deci se oprise apa caldă… probabil că luni vin să repare şi o să fie ok. Vine luni… trece luni… vine marți, trece marți… vine vineri… 1 aprilie… dau drumul la apă caldă şi minune… un ţâr de apă caldă!!! Fericire maximă!!! Arunc repede hainele de pe mine şi intru în duş!!!
                Măi băiatule… aia-i durere adevărată, să intri în duş sperând la apă caldă şi pe țeavă să vina doar rece… aia-i durere adevărata! Nu rahaturile alea de care vă tot plângeți voi!
                Dacă cumva merg să le cer socoteală pentru spârcul ăla de apă caldă de dimineață ce or să-mi spună? Că a fost doar o glumă de 1 aprilie?!?

P.L.M. civilizația la ea acasă!
P.S. m-am spălat cu apă rece… din nou

8 comentarii:

Ovidiu spunea...

Citeam dimineață prin EVZ.ro park, cum că treaba cu 1 aprilie ar fi apărut la franțuzi...
Eu cred ca ție îți este prea dor de casă și de asta dau toate necazurile prin ograda ta, se răzbună aia pe tine...

armin spunea...

a daa... cred ca ai dreptate...

♥ Wanixa ♥ spunea...

ti-am zis eu ca nu ma plictisesti niciodata :))

armin spunea...

ei da... multumesc din nou!

Butterfly spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Butterfly spunea...

Interesant,frate,dar sa vezi ce gluma buna mi s-a facut mie! Una dupa care am "ras" doua zile si doua nopti!

rainychocoffee spunea...

eu am avut 3 zile numai apa clocotita. doar atat. nu tu apa rece sau calda. nu!
doar apa clocotita :>

armin spunea...

deci sor-mea a ras doua zile intregi... in vreme ce ana a avut doar apa clocotita... interesant, dar oricum, apa clocotita e mai bine decat doar apa rece... de muuuulte ori!!! si acum, inapoi la treaba, urmeaza alt weekend in care nu mai dorm, doar nu credeati ca ma duc sa scriu pe blog...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori