marți, aprilie 19

Holy FRAP

                Adică o simplă adaptare a zicalei Holy Shit! Unde shit este inlocuit de FRAP – Fluorescence Recovery After Photobleaching-or something...
                Adică în mare ceea ce mi-a ocupat mie timpul până acum...

Mă rog, nu credeam şi nu speram să ajung să o spun vreodată, mai ales să o scriu aici, dar acum am primit vestea, deci trebuie să mă bucur de ea cât pot de mult... în cazul în care se rupe cerul să ştiu că m-am bucurat măcar o dată, nu?

Manips finis !

                Nu credeam, nu speram să aud această afirmaţie… dar am auzit-o !!! Cu propriile urechi! Adică, în traducere liberă, experimentele s-au încheiat, avem ce pune cap la cap, pune mâna şi aranjează-le, fă un raport, după care facem un plan… şi… well… cum să spun asta… mai bine verific întai dacă mai e liber nick-ul dr.armin

2 comentarii:

diversediversificate spunea...

Felicitari si succes in continuare! :)

armin spunea...

Primele felicitari le primesc de la tine, MULTUMESC FRUMOS !!!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori