sâmbătă, aprilie 30

Du-te dracului

                Aproximativ 4 din 10 romani au probleme cu scrisul şi cititul. Tu, necurăţimea ta, ești cu siguranță printre ei. Dar asta nu-i o noutate, nu e ceva ce nu știam deja. Ne-am dat seama încă de pe vremea când te făceai de râs pe sticla televizorului după care tânjești şi pentru care ai face nenumărate sacrifici. Te-a întrebat Cristi Tabără care e platforma partidului tău, ce ai tu de gând să faci când ai să ajungi președinte, cum ai tu de gând să schimbi lucrurile în bine şi tot ce ai putut scoate pe gură au fost câteva propoziții în care făceai referință la credința în Dumnezeu. Aşa voiai tu să ajungi în fruntea ţării. După care ai plecat la muntele Ahtos şi ai ispitit călugării de acolo cu banii de prin buzunare. Cum de nu te-o fi trăsnită pe loc, nici acum nu-mi explic.
                Ţi-ai luat Maybach ca să arați lumii întregi cât de bogat ești tu… după care l-ai reparat cu ranga. Dacă eram directorul companiei veneam şi-ţi ridicam personal mașina din curte, îți plăteam pe ea cât cereai tu şi gata, o companie ca aia nu-şi poate permite să-i fie asociată imaginea cu a ta. Acum ai făcut tu alta „aroganţă”, acum îți plimbi fundul într-un Rolls Royce. Se răsucesc în mormânt moșii şi strămoșii mărcii când te văd cum îl conduci. Ţi l-au remodelat băieții cu pietre… vii să ni te plângi că vai săracul de tine, cât de speriat ești tu de moarte şi cât or să te coste reparațiile! Dar ai experiență ne-stimabile, de ce nu ţi-o repari iar cu ranga?!? Ţi-au spart parbrizul anti-glonț? Probabil piatra respectivă a depășit viteza sunetului după ce a fost aruncată.
                Ai nenorocit pur şi simplu cea mai titrată echipă de fotbal din România, ai târât prin noroi jucători, antrenori şi foste glorii ale clubului după cum ţi-a tăiat ție capul ăla sec. E haos la echipă? Şi tu nu ai nici o vina în asta, nu? E numai vina lor, a ta nu! Echipa nu mai are un sponsor principal de ani buni, de ce? Deoarece nimeni nu vrea să-şi mai asocieze imaginea cu a ta, în vreme ce alte tricouri sunt pline de sponsori.
                Te superi că ţi-au sărit suporterii la gât? Pai ești un parvenit, asta ești, nu ai nici o treabă cu acest club, tu ai venit doar ca să sugi bani şi faimă. Te superi că te înjură? Te superi că aruncă cu pietre în tine? eu zic să-i mai întărâţi un pic, că or să intre peste tine în lojă şi or să te spânzure de nocturna aia în care zici tu că ai investit milioane.
                Necuratule, du-te dracului! Tu şi tot neamul tău, de la maimuță la Rolls Royce! N-am mai fost pe stadion, am şi uitat de când. Dar tind să cred că ultimul meci a fost celebrul 2 la 4 împotriva celor de la Dinamo, când faimoșii „ultrasi” - care au ei impresia că țipând, înjurând şi purtându-se precum niște primate fac spectacol – au aprins fumigene în debutul partidei şi când s-a risipit un pic fumul Dinamo dăduse deja gol. Ăla a fost într-adevar un meci frumos, în care s-a jucat fotbal adevărat, la final Steaua a trebuit să se recunoască învinsă, dar meciul a fost extraordinar. Îmi pare bine că ăla a fost ultimul meci văzut pe viu în Ghencea. Pe stadionul Ghencea, nu în templul fotbalului romanesc, băi Gabi.
                Nu am mai mers şi nici nu am să mai merg… JUR să nu mai merg pe stadion atâta vreme cât tu, necuratule, ai să fii acolo. JUR că la primul meci „necurat-free” am să merg, am să plătesc oricât pe biletul de intrare, doar ca să-mi vad echipa favorită jucând din nou pentru culori şi nu pentru tine. JUR să devin membru cotizant şi să plătesc o oareșicare suma în fiecare lună doar pentru echipă. Dacă aş da câte un euro pe luna, ar însemna 12 euro pe an. Dacă mi se mai alătură încă 999.999 de alți susținători înfocați, ar însemna 12 milioane pe an. Mai mult decât ia băgat tu în toată viața ta acolo. Crezi că acest club nu ar supraviețui fără tine? Ia încearcă să pleci!
                Pe stadion nu am mai mers şi mai mult, am de gând să abandonez şi vizionarea meciurilor la televizor sau pe internet. Pentru că în acest moment echipa este formată numai din mercenari, conduși de câte un antrenor ce se schimbă după bunul tău plac al inimii. Mă întreb cât de fraier să fii încât tu ca antrenor să crezi că poți supraviețui mai mult de câteva etape pe banca Stelei?!?

                Ia-ţi Rolls-ul, ia-l pe Banel, ia nocturna şi scaunele şi pleacă la tine în pădure, du-te înapoi la stână, abia aștept să faci asta! Imediat după clubul are să fie reînființat de fostele glorii iar tu vei rămâne să conduci de unul singur FC Necuratul Pipera. Înscriem clubul în ultima ligă şi în 2-3 ani promovam înapoi în prima liga, dar asta se va întâmpla exact cum s-a întâmplat şi la Napoli, când în Serie C jucau cu 50-60.000 de oameni în tribune, exact aşa se va întâmpla şi acum.
                Asta nu mai e Steaua București, asta e chipul şi faţa ta vopsite în culorile Stelei. Eu… NOI iubim Steaua, nu pe tine, iar vopsindu-ţi chipul în culorile noastre nu ne păcălești. Joaca tu, antrenează-te singur, fă singur tactica de joc iar după meci rămâi tot tu să faci curat în vestiare.
                M-am saturat… Ne-am saturat! Ai să pierzi jucându-ți cartea ce ţi-a adus atâta glorie… iar asta are să ne bucure enorm.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori