sâmbătă, aprilie 9

armin cel bătrân

                Ştii când te simți cu adevărat bătrân? Când nu-ţi mai amintești chestii cu adevărat simple, anume: care-i parola de la blog, sau cea de la facebook… de fapt da-o dracu’ pe aia de la fb, că oricum îmi zice mereu că nu e bună şi mă pune să mă înregistrez din nou… să-mi pierd eu alea două comentarii de la poze… ce oameni.
                Dar nuuu, cu adevărat bătrân te simți când stai la masă cu mulți amici adunați de pe ici şi de pe acolo, iar singurele povesti ce se aud sunt ale tale, ceilalți doar ascultă şi mai completează cu un fals „ştiu şi eu pe cineva care a pățit aşa”… de parcă alea ar conta. Atunci te simți cu adevărat bătrân, ești singurul care are amintiri… şi are multe… le are pentru că e bătrân…
                Dar atunci ești bătrân şi fericit… n-ai stat chiar degeaba.

                Altfel spus, nu mi-am uitat parola de la blog, doar am foarte mult de muncă… aşa de mult încât odată intrat în camera mea singurul lucru ce vreau să-l fac este să mă arunc în pat… dar lasă că scap eu de aici… în curând…

4 comentarii:

Nymphetamine spunea...

ar trebui sa te mai si relaxezi

armin spunea...

asa ar trebui sa fac, din pacate n-am cand

diversediversificate spunea...

Mamaaaaaaaaa ce baba ma simt! :D

armin spunea...

:))) imi pare rau... nu asta a fost intentia mea...
dar acu asa... intre batrani... e nasol sa te simti asa, nu??

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori