marți, martie 29

O lume nebună… nebună

                În primul rând, am descoperit încă o dovadă conform căreia NU SUNT NEBUN!!! O cheamă Anca de vreo 19 ani şi are aceeaşi părere despre francezi ca şi mine... fără să-mi citească blog-ul. Ceea ce, să fim seriosi, e un semn clar că eu nu sunt nebun. Ceea ce e bine.
                În al doilea rând: „Bă! Voi sunteţi tâmpiţi la minţile şi creierii capului?!?” Toată Franţa nu are niciun fel de probleme cu încălzirea globală pentru că ei sunt aşa de reci cu toţii încât acest fenomen nu-i poate afecta. Poţi încerca să schimbi o vorbă cu vreun francez... oriunde aş putea spune, dar nu ai să reuşesti. Are să-ţi fie foarte greu. Sunt foarte reci, nu au încredere în nimeni, se comportă de parcă ar avea frica în oase, parcă s-ar întâmpla ceva rău dacă vorbesc cu tine. Băi şi pe cât de reci sunt, pe atât de nesimţiţi sunt. Nu-şi văd decat interesul lor, atât! Altceva nu-i interesează.
                Niciodată nu mi s-a întâmplat să apuc calea cea dreaptă sau calea beţivilor către camin fără să nu mă oprească minimum patru indivizi care să-mi ceară o ţigara. Coaie, NU FUMEZ! Clar?!? Şi dacă aş fuma, nu ţi-aş da ţigări, du-te-n pula mea, eu daca vreau să schimb vreo vorbă cu voi, toţi sunteţi ocupaţi, dar când nu aveţi ţigări veniţi la mine să cereţi?!? Nu fumez, deci nu am. Dacă aveam nu vă dădeam! Iniţial credeam că sunt doar nişte francezi beţi, în drum spre casele lor cărora le plouă-n gură după o ţigară. Dar nu-i aşa. Mi s-a întamplat asta în mijlocul săptămânii... în campus, eram în postura de a traversa campusul şi am întâlnit vreo doi, ieşiţi afară în pijamale ce opreau trecătorii (adică pe mine) şi cereau o ţigară!!! Coaie, mergi şi cumpără-ţi! Nu ai bani? Nu fumezi! Nu ai găsit deschis la magazin? Noroc greu, măcar tu poţi să-ţi cumperi ţigări, eu nu-mi pot cumpăra amici cu care să socializez, avantaj tu.
                O să-mi cumpăr un pachet de ţigări şi am să umblu cu el la mine... plin... şi cand mă mai opriţi să-mi cereţi ţigări o să-l scot, o să vi-l arăt şi nu o să vă dau nimic, cvadruplu avantaj eu!


                Având în vedere că sunt inteligent şi că urăsc felul în care îşi laudă bârnele din ochi am inventat o glumă:
De ce piloţii avioanelor ce survolează Franţa urcă cam cu 2000m mai sus decât plafonul de zbor stabilit? Le este frică să nu se lovească de nasul francezilor!

7 comentarii:

Ovidiu spunea...

:)) tare gluma!
Cine ți-a spus ție că a fi nebun este ceva rău?
Da, ai dreptate cu francezii, și din păcate și noi ne îndreptăm în aceiași direcție din câte am observat, mai nou...

armin spunea...

nu e nimic rau in a fi nebun?!? chiar?? aaa, ok, atunci!

Ovidiu spunea...

armine, păi aveam mai multe pretenții de la tine, cum adik nu știai asta?

armin spunea...

hahahaha

♥ Wanixa ♥ spunea...

in lumea asta nebuna ... ai fi nebun sa crezi ca-i vreunu sanatos :))

armin spunea...

.... inafara de mine, evident

Ovidiu spunea...

Tu ala cuminte, și sănătos !...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori