luni, martie 21

Dilemma

                „Sunt într-o dilemă, şi nu ştiu ce să fac! Sper să se aprindă luminița, să am lumina-n cap!” Am fost pus într-o postură foarte ciudată, am avut de ales între două italience… bune rău, amândouă.
                Primul sfat ce l-am primit a fost să o aleg pe cea ce se laudă cel mai puțin. Foarte greu, pentru că niciuna nu se lăuda… bine erau lăudate de alții… mult lăudate. Dar singure nu se lăudau. Perfecte amândouă, ce să zic. Una era ceva mai complexa decât cealaltă… dar cum era conștientă că bărbații din lumea întreagă adoră doar chestiile simple s-a chinuit şi s-a transpus într-o formă practică şi mult mai puțin complexă. Bine ea rămânea complexă în sinea ei, dar un pic simplificată, mă înțelegi? Nu prea…
                Una era roșcată în vreme ce cea de-a doua era blondă… dar avea o culoare foarte foarte deschisă, un blond aproape spre alb, dar nu acel alb specific… să zicem brânzei. Un alb… gălbui… precum în reclama de la pasta de dinți.
                Băi şi ambele erau aşa de bune… mmmm mmmm mmmmmm. Iar eu le aveam pe ambele lângă mine… şi nu știam pe care să o aleg. Eram extrem de confuz. A fost una din cele mai mari dileme din viața mea.
                Până la urma am făcut un tabel în care am trecut avantajele şi dezavantajele fiecăreia, dar… după ce am tras linie scorul a rămas egal. Astfel, ca să pot lua o decizie – pentru că pentru sănătatea mea nu era chiar bine să le consum pe amândouă în aceeași zi – am fost nevoit să dau cu banul. Am alocat câte o faţă a banului pentru ambele italience şi l-am aruncat… au urmat câteva momente de suspans, după care am deschis timid ochii să văd ce au decis sortii.
                Blonda câștigase.
                Am luat de pe raft tigaia, oala şi spaghetele, din frigider am scos cuburile de șuncă, parmezanul şi smântâna după care mi-am preparat paste carbonara. Au ieșit perfecte… aveau exact acea culoare alb-gălbuie… precum în reclama de la pasta de dinți!
                Pizza a trebuit să mai aștepte… oricum e congelată şi tine mai mult.

10 comentarii:

Ovidiu spunea...

Ha ha ha!
Oricum eu alegeam Pizza, sunt fan înfocat :)

armin spunea...

sortii au decis altfel...

Dee Lilah spunea...

:)))

Alex spunea...

:(( trebuia sa ma opresc la "blonda castigase"
mie dor de o italianca draguta anume acuma :(

Lebadutza spunea...

:) dragut blogul tau..putin fixist, dar totusi destul de interesant intrucat te vizitez, destul de recent ce'i drept :) Prin cateva articole ai descris si sistemul in Franta..si parca acum sunt multumita de tara in care invat( Begia)
Mult succes la examene.

armin spunea...

Alex... naspa? aaaa nuu, ai zis ca era buuna... atunci... biiiineeee!

Lebadutzo, poate tu esti multumita, eu nu sunt. Plus, eu nu mai am treaba cu examenele.

diversediversificate spunea...

Ai ales bine. Mancarea congelata nu stiu exact cum e. Eu prefer sa o gatesc cand imi trebuie, nu iau semipreparate. :)
Ti-as fi recomandat si o bruneta ... bere.

armin spunea...

ei, aia congelata e buna cand te asezi la masa dupa 12-13 ore de munca... adica, cam una din zilele mele obisnuite. dupa una din aia imi vine greu sa prepar pana si ceva la microunde... cad in pat, fara obiectii...

Nymphetamine spunea...

puteam sa jur ca o sa se incheie cu ceva de genul :))

armin spunea...

chiar nimeni nu crede ca as putea cuceri doua italience "bune"?!?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori