vineri, februarie 11

Mi-aş dori

                Vreo 1,2 mil €… dacă poți să mi-i dai ţi-aş fi etern recunoscător. Nu vreau să-mi iau vreun bolid lucios care să ruginească mai apoi în stradă sub un pom pentru că nu am bani să-l întrețin, banii îmi sunt necesari ca să cumpăr microscopul ce mi-a mâncat zilele până acum. Vreau să-l cumpăr, să-l scot din sala în care e instalat pentru ca mai apoi să-l fac bucăți şi bucăţele în faţa laboratorului.
                Dacă aş știi cum, i-aş da viață pentru ca mai apoi să-l pot face să sufere… rău… şi mult… Cred că am să o caut pe zâna cea bună ce i-a dat viață lui Pinocchio, poate mă ajută şi pe mine. Bineînțeles că am să o mint, nu pot să-i spun că vreau să-mi aducă microscopul la viață ca să-l torturez.
inculpatul
Cineva mi-a zis că respectiva cameră ar trebui să fie una mai sacra decât altarul unei biserici, adică după ce intri acolo vorbești în șoaptă, nu scoți nici un pâs şi pe lângă toate astea îi mai şi vorbești frumos, îl mângâi şi-l dezmierzi pentru că altfel nu merge… de parcă ar fi vreo fată. Mă încearcă serioase sentimente de ură când scriu asta, dar… fac acest sacrificiu cu speranța că poate s-o găsi vreun bogătan care nu are ce face cu banii şi fac rost de fonduri să-l cumpăr.
                Aş putea să încep să povestesc ce şi cum fac, dar aş plictisi pe toată lumea şi mi-aş pierde toți fanii (amândoi, mai precis), deci să zicem că eu, armin, lucrez cu un oareșicare microscop, da? Ei, înainte să-l pun la treabă în slujba mea trebuie să-i reglez fotodioda, care pe lângă faptul că e angajată pe un post de fotodiodă laser în cadrul microscopului, mai are şi alte atribuții, deci nu-şi face treaba bine de loc, adică derivează… ceea ce e groaznic… şi astfel am făcut filmulețul de mai jos:
 
                Deci cine crede că-l poate pune la 0 pe vertical şi orizontal în același timp… e invitat să încerce… Iar după ce asta s-a finalizat cu succes, eu trebuie să mă ridic cu grijă de pe taburet şi să fug fără să cauzez vreo undă de vibrație până la calculator ca să inițiez apropierea de suprafață. E precum în povestea aia cu urangutanul, care ca să poată fi primit la masă e nevoit să meargă până la râu ca să spele pe mâini, dar el se folosește de mâini ca să meargă… cam aşa sunt şi eu.
 complicele la crimă
                Dacă o țin aşa o să înnebunesc… am scris şi am folosit sute de protocoale de pregătire a probelor… niciunul nu a mers exact cum era scris acolo… dar absolut niciunul, toate au avut sau cauzat probleme… toate. Eu nici nu ştiu ce-i aia experiment fără probleme şi tare aş vrea să aflu.
                Dar e şi o parte bună aici, dacă înnebunesc, o să încep să fac multe prostii pe care am să le pot povesti aici cu muult muult umor. Asta ar fi jumătatea plină a paharului… şi e completata de faptul că încă nu am înnebunit… încă…

8 comentarii:

Ovidiu spunea...

Văd că ai planuri mari armine (cu a mic), nu te credeam așa violent, să îl învii ca să îl torturezi...

armin spunea...

doar n-o sa-l servesc cu o bere dupa cate mi-a facut, nu?

rainychocoffee spunea...

iarta`l..ca e mic si nu stie. Ar fi chiar culmea as il aduci pe linia de plutire si dupa sa il torturezi. Nu te`ar lasa inima. Probabil va fi prietenul tau :D

armin spunea...

sa-l iert? dupa ce m-a torturat intr-un hal fara de hal??!? da pot sa-l bat... e un aparat foarte foaaaarte sensibil... cred ca ii dau doi pumni si e gata... imi arunca prosopul!!!

Ovidiu spunea...

Tu ai ce ai cu berea iarna, dai omule o tărie ca îngheață de frig ...

armin spunea...

asta-i o idee bună... sa-l îmbăt bine înainte să încep să lucrez la el... daaa...

dana spunea...

Poate ca nu ai nevoie de 1 mil de euro, doar de cateva sute, maxim o mie, pentru o masa de balanta, din-aia ce atenueaza si absoarbe vibratiile si de un coleg sa te ajute:unul la microscop, unul la computer.Dar din cate am citit eu pe blogul tau, dupa cum merg treburile in lab din Franta cred ca mai repede faci rost de 1mil de euro:)))

armin spunea...

are deja un dispozitiv cu patru rezervoare de azot, dar este prost amplasat, e lângă unul din stâlpii de rezistență ai clădirii și toate vibrațiile se transmit în camera lui... au fost foarte ingenioși atunci când au ales camera aia pentru el...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori