marți, februarie 15

Jos taximetria !!!

                Taximetriștii sunt poate cei mai josnici prestatori de servicii din România. Ei profită de pe urma comodității noastre şi se oferă să ne ducă cu mașina din punctul A până în punctul B. Dacă ei nu ar mai exista atunci starea noastră de sănătate s-ar îmbunătăți semnificativ. De ce? Pentru că în lipsă vom alege mersul pe jos, sau bicicleta. În plus nenea Sorin, şi nu doar el, va fi nevoit să dezvolte la maximum rețeaua de transport în comun. Deci alternativele pentru taxiuri vor fi mersul pe jos, bicicletele şi transportul în comun. În ordinea asta, pentru că şacalii or să scumpească biletele la autobuz aşa de mult încât o să mă răzvrătesc şi împotriva lor… dar asta… mai încolo.
                Revenind la gândăceii galbeni, meseria lor trebuie scoasă înafara legii… pentru că nu fac altceva decât să profite de pe urma unor cetățeni… majoritar cinstiți, cetățeni plătitori de taxe, din banii cărora administrația locală întreține şi construiește noi artere de circulație, artere ce sunt folosite de gândăcei, gândăcei care trăiesc la limita legii şi de extrem de multe ori în ilegalitate. De ce eu trebuie să fiu corect, iar tu nu? De ce eu trebuie să-mi fac ITP-ul iar tu nu? De ce… de ce… de ce??!??

                Domnule, nu mă dau eu al doilea Schumacher, dar până în prezent toate incidentele rutiere ce au intrat în analele Poliţiei Rutiere au intrat cu numele meu în dreptul „părții vătămate”, eu am fost nevinovat, altcineva a fost scos vinovat, iar alea două incidente s-au întâmplat din cauza unor taximetriști… ambele. În primul voinicul a decis că are prioritate de taxi şi s-a înscris în trafic când eu eram deja în dreptul portierei lui din spate… m-am speriat şi am băgat piciorul atât de tare în frână încât ăla din spate mi-a făcut praf bara. După ce s-a întâmplat mi-a părut un pic rău că nu l-am înfundat şi pe gândacul galben. A doua oară a venit de pe cedează trecerea şi a intrat direct pe banda a doua după care a întors pe linie dublă continua… plm, 206-le din spatele meu nici nu a avut timp să frâneze… m-a luat în plin, am tras Oul pe dreapta cu o roată blocată.
                Iar la toate astea se adăuga toate butoanele şi butonaşele ce le au puse prin mașina cu care controlează contorul, hai să nu exageram acum cu glumele, nu au toți, dar sunt o groază care au, apoi vine stilul ăla haotic de condus, ei au făcut școala de șoferi după alt Cod Rutier în care singura regulă era: „Ești taximetrist? Atunci tu decizi cine are prioritate şi când!” Mi s-a întâmplat de nenumărate ori să-i vad cum îmi vin din dreapta sau stânga, fără semnal, fără nimic şi mă mai trezesc şi cu o frână… bine dacă sunt destul de norocos şi dau peste un Logan căruia îi funcționează stopul pe frână şi nu-i clipește semnalizatorul în schimb. Deci, 

DE CE URĂM TAXIMETRIŞTII?

  • Pentru că se oftică când îi chemi la comandă şi află că vrei să mergi doar două sau trei stații de autobuz, păi ce pula mea băi acum mă faci să mă simt vinovat? Eu te-am chemat ca să-mi faci un serviciu, acum tu te oftici pentru că eu îți ofer posibilitatea de a câștiga un ban cinstit? Eu sunt la dispoziția ta, sau tu la a mea?
  • Pentru că le cad tablele de pe mașini! Deja nu mai există Logan galben în București care să aibă sub 150.000 km în bord, iar alea care au, sunt măsluite
  • Pentru că își fac ITP-ul în spatele blocului, la „nea Gică, itepistu”
  • Pentru că având instalația electrica praf, când frânează li se aprinde semnalizatorul… iar aparatul e legat la instalația electrică… deci nu e umblat la el?
  • Pentru că absolut toate taxiurile au unul din faruri setate să-ţi bată în oglindă şi de acolo direct în ochi
  • Pentru că lucrează 20 de ore în continuu sperând să câștige mai mulți bani! Dacă un șofer de autocar nu are voie să conducă mai mult de 4 (cred?) ore pentru că obosește şi-mi pune viața în pericol, tu nu mi-o pui când stai la volan 20 de ore?
  • Pentru că din portbagajul lor poți înarma o mică armată
  • Pentru că nu au niciodată să-ţi dea restul exact
  • Pentru că cei ce-i urăsc şi-au făcut grup pe Facebook
     
  • Pentru că indiferent de câte spaţii special amenajate ar exista, fiecare colţ de stradă are gândacul lui galben, dacă eu vând bomboane într-un spațiu insalubru, vine OPC-ul şi-mi închide dugheana, vouă de ce să nu va retragă licența atunci când așteptați „prada” cu Loganul parcat pe trecerea de pietoni?
  • Pentru că se enervează şi te înjură dacă nu le lași bacșiș, sugi pula gândacule, când o frecai aiurea în școală la ce te așteptai? Să devii director? Nu știi cât face 2+2 dar vrei să-ţi las bani în plus la fiecare cursă pentru că ai avut bunăvoința de a mă duce acasă. De fapt, dacă mă gândesc eu bine, voi aţi inventat bacșișul, voi aţi parcat mașina încurcând tot traficul în dreptul spitalului şi aţi intrat în cabinetul medicului plângându-vă de dureri de spate, iar după ce acesta v-a prescris mai departe BenGay aţi plecat fericiți că puteți sta încă 20 de ore la volan, iar înainte de plecare l-aţi cadorisit pe medic cu 10 lei în plus faţă de nota de plată. Medicul la rândul lui a mers seara la restaurant şi i-a lăsat 5 lei în plus chelnerului, iar la sfârșitul programului chelnerul a luat un taxi până acasă şi i-a lăsat 3 lei în plus șoferului… şi tot aşa.

                De ce să desființam taximetria? uite de asta!

8 comentarii:

Ovidiu spunea...

Da știu că îi urăști nu glumă...

armin spunea...

o meserie cinstită ar fi să sapi șanțuri... nu să încurci tot traficul și la sfârșit să primești și bani pentru asta... nu?

anelise spunea...

singurul lucru care ma deranjeaza la taximetristi e ca au locurile de parcare fix acolo unde asteapta lumea in statia de autobuz. stai si tu frumos si astepti si vezi ca vine un galbesit din asta, mai mai sa dea peste tine. ma intreb poate ar trebui sa astept autobuzu in copac, sa nu ii deranjez pe domnii cu taxiurile

armin spunea...

doar aia te deranjeaza?? asa putin?!?

anelise spunea...

asta pentru ca foarte rar ma urc intr-un taxi...prefer ratb sau metroul

rainychocoffee spunea...

Aseara m`am gandit exact la ura ta pt taximetristi... Luasem taxiul de la gara .. si inainte sa se ofere sa ma ajute..a intrebat pana unde merg. I`am zis.. si a exaclamat:
"A..bun, atunci mergeti cu mine, altfel va lua colegul"
Si mama lor de semnalizari..ca mi`a luat dublu pana acasa(fata de modul normal) si nici nu a avut rest.
Deci da, am ajuns sa le urasc serviciile.

Rafael spunea...

si eu am scris acum cv timp , ceva de genu , urasc , mai ales seara , cand in bucuresti hotia e in floare ,


http://rafaelsecret.blogspot.com/2011/01/bucuresti-un-rahat.html

armin spunea...

Ana, astia sunt... niste hoti ordinari

Rafael, aparent nu suntem doar noi singurii care si-au dat seama, mai sunt multi altii... daca s-ar sesiza si autoritatile... ce bine ar fi

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori