duminică, februarie 27

7 lucruri neștiute

                Ok, am primit o provocare de la OanaClara… trebuie să scriu 7 lucruri neștiute despre mine… iar asta va fi destul de dificil, pentru că deja am scris aici cam tot despre mine… dar… am să încerc

1.În clasa întâi prima mea învățătoare m-a dat afară din clasa pe motiv că eram prea gălăgios. Ai mei nu au vrut să ajung într-o clasă la un loc cu toți ceilalți copii refuzați şi m-au mutat la altă școală… dar până să rezolve transferul eu am stat acasă… mă uitam la desene animate toată ziua.

2.M-am născut în buricul Bucureștiului, la km 0… dar am crescut în inima Ardealului pentru că mama mea m-a expediat la bunici când aveam doar 9 luni şi a plecat în vacanţă la mare. Poate din cauza asta îmi lipsesc o parte din fițele aferente locului de naștere… doar o parte… o mică parte… foarte mică… insignifiantă… trebuie să plec, mă duc să-mi beau cafeaua în Dorobanți… vorbim mai încolo…

3.Când eram mic, un șut în fund mi-a salvat viața… un stâlp de telefon s-a rupt şi a căzut, iar reacția mea a fost să mă ghemuiesc la pământ în loc să fug… cineva din spate mi-a tras un șut în fund şi astfel stâlpul nu a căzut pe mine…

4.Nu am căzut din nici un copac… niciodată… am sărit înainte să se rupă creanga sau înainte să mă nimerească proprietarul pomului fructifer cu măturoiul… dar nu am căzut.

5.Când nu eram la bunici nimeni nu avea curajul să mă lase singur acasă pentru că stricam tot ce îmi încăpea pe mână, de multe ori s-au întors ai mei acasă şi au găsit pereții mâzgăliți de mine, drept pentru care ai mei făceau cu schimbul şi mă luau cu ei la serviciu, ca să stric lucrurile altora, nu ale noastre. Sătul să-l deranjez prin birou sau sala de curs, tata m-a trimis într-una din dați să stau în mașină… i-am tras frâna de mână şi s-a chinuit mult timp până să-şi dea seama de ce nu mai poate mișca mașina din loc, pe vremea aia era încă începător.

6.Când eram mic, aveam scaun special la masă, construit de tata. Era mai înalt – pentru copii – şi avea un raft pentru reviste de benzi desenate bulgărești, pentru că ai mei trebuiau să-mi distragă atenția ca să mă poată hrăni… iar acum se întreabă de ce-mi place să mănânc când mă uit la televizor…

7.Am descoperit că bananele fac bine la stomac înaintea cercetătorilor englezi, pur şi simplu am aruncat pe geam pâinea prăjită şi orezul ce mi le pregătise mama şi am trecut direct la desert, bananele din frigider. După câteva ore nu mă mai durea deloc stomacul.

                Ei bine, uite că am găsit 7 lucruri neștiute despre mine… iar acum se aplica regula numărul unu: ai citit-o, o faci!

5 comentarii:

diversediversificate spunea...

Fain. M-am amuzat teribil. Multumesc! :)

armin spunea...

ei bine... cu placere !

Nymphetamine spunea...

=))))) Geeeniabila :)))) Sper sa o fac si eu cand o sa am timp :))

armin spunea...

mulțumesc... aștept!

anelise spunea...

hmm 2 si 7 le stiam :P

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori