sâmbătă, februarie 12

100% DA !

                Ana-Maria mă pune la treabă… ok… 100% DA pentru:

  • Eutanasierea câinilor vagabonzi! Suntem capitală europeană, nu junglă!
  • Arderea pe rug a necuratului şi a spurcaților săi nepoți şi asociați! Ciobane, cea mai mare dorință a mea e să te calc cu mașina… de mai multe ori!
  • Pentru desființarea presei de scandal! Cum de aţi terminat voi liceul… nimeni nu știe…
  • Pentru un zâmbet gratuit oferit unui trecător în fiecare zi! Un zâmbet pe zi, poate schimba lumea!!!
  • Zilele din miezul verii… unii se topesc de cald, eu sunt precum peştele în apă!
  • Pentru o seară petrecută la volanul lui Silver, conducând fără o destinație precisă, înainte de intersecție mă bag pe banda mai liberă şi dacă e de dreapta… fac la dreapta, indiferent unde duce…
  • Pentru o petrecere cu toți cunoscuții… precum erau cele din liceu… dar pentru asta trebuie să se inventeze călătoria în timp… hmmmm 100% DA pentru călătoria în timp!!!
  • Pentru încă un grătar… legendar… Dumnezeu a deschis cerul atunci, a scos amenințător degetul către Ovi şi i-a spus: „Fraaate… las-o „concurenţei” de treabă… chiar aşa?!?”… dar pentru asta trebuie să se inventeze călătoria în timp… deci… 100% DA pentru călătoria în timp!!!
  • Pentru înlocuirea pixurilor din lumea întreagă cu stilouri!!! Pixul e o încercare nereușită de a crea un instrument de scris… stiloul are clasă!
  • Pentru scoaterea înafara legii a meseriei de taximetrist! HA! Gândacilor, credeați că am uitat de voi?!?

                Acum… eu am făcut-o… am publicat-o… tu ai citit-o, deci ești obligat să o preiei… jocul e joc şi are surprizele lui, nimeni nu-l poate opri…

4 comentarii:

rainychocoffee spunea...

O doamne.. ajunsesem pe la 5 si deja ma gandeam : Dar taximetristii?

:))

armin spunea...

acele creaturi nedemne de aerul ce-l inspiră zi de zi? cum să uit de ei?!?

Ioana spunea...

nu cred ca este bine sa ii scoatem in afara legii pe taximetristi... nu stiu cum ma mai deplasez...

armin spunea...

eliminarea taximetristilor e spre binele tuturor! cred ca ar trebui sa-mi descriu pe larg motivele ce m-au condus la aceasta concluzie... intr-un articol nou!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori