vineri, ianuarie 14

Horoscopul

                După cum am povestit într-un post anterior (aici), mi-am început viața de student având în buzunar două carnete şi două legitimații de transport – îmi luam abonament la autobuz cu una şi la metrou cu cealaltă.
                Undeva pe la începutul primului an m-a sunat Alina, vechea mea prietenă care era şi ea studentă acolo, să mă cheme în oraș. Ieșise cu câteva fete de la Sociologie iar unele erau în grupă cu mine şi mureau de nerăbdare să mă cunoască (sindromul „oooooo cât am învățat pentru BAC şi admitere… acum vreau să fut… orice”). Eu… sufeream de același sindrom, aşa că l-am luat pe Crețu – coleg de la Poli – şi am ieșit.
                Ne întâlnim cu Alina şi respectivele… erau… ok, nu am să zic grase, am să zic doar că nu erau nici pe placul meu nici pe al lui Crețu… adică am învățat mult frate… dar nici chiar aşa. Sunt răutăcios acum, aşa e, dar nici nu le mai țin minte… şi nici ele pe mine, deci toată lumea e fericită… din punctul meu de vedere, acum poate s-au schimbat şi dacă le văd pe stradă întorc capul după ele.
                Țin minte că am mers în Fire… eu mai fusesem pe acolo şi aveam amintiri… acolo am luat prima palmă pentru că am fost prea insistent, acolo m-am dus la baie să mă piş şi am ieșit clătinându-mă pentru că fumau unii iarba în baie… vremuri frate. Ne-am așezat la masă după care ne-a luat aproximativ 3,2 secunde să ne plictisim… mie şi lui Crețu, fetele aveau subiecte de dezbătut.
                Eu când mă plictisesc fac lucruri trăsnite… atunci am luat o copie din 7seri am răsfoit-o şi când am ajuns la final am exclamat: „Ia uite, horoscopul! Ia să vedem dacă îți surâd astrele săptămâna asta băi Crețule!” Şi-am început… pe plan profesional o să ai o săptămână prolifică – adică ai să-ţi cunoști profesorii şi ai să știi ce examene pici (mai şi adăugam comentarii din aceeași burta din care citeam horoscopul) – din punctul de vede al sănătății… nu stai foarte bine, pe plan sentimental… ei bine, am uitat exprimarea pe care am folosit-o, dar i-am spus în termeni „horoscopici” că are să cunoască două grase cu care nu se va putea aventura în mrejele dragostei decât foarte beat, după care imediat am comandat două beri. Oricum, am recitat foarte frumos şi cursiv ținând revista deschisă la ultima pagină şi chiar mi-a ieșit, totul a sunat de parcă chiar as fi recitat rubrica dedicată unei zodii.
                Pun revista jos… imediat după una dintre noile mele colege mi-o cere… sub pretext că „vrea să citească şi la zodia ei”. Inițial am crezut că o ia şi-mi dă cu ea în cap… nu credeam că poate pune botul la aşa ceva… dar a luat revista şi a început s-o frunzărească. Ne-au venit berile… nici nu le-am băgat în seamă, eram cu ochii ațintiți asupra ei… voiam să văd faţa pe care o face când descoperă că nu există horoscop în 7seri. Spre deliciul meu m-a şi întrebat unde naiba l-am găsit.
                În încheiere trebuie să spun că nu am fost nesimțit până la capăt şi nu am râs de ea şi nici nu le-am atras atenția celorlalte fete de la masa. Dacă rămâneam student acolo mi-ar fi părut rău, pentru că tipa respectivă… scria foarte frumos, stătea în prima bancă şi nu rata nici un curs ori seminar.

4 comentarii:

diversediversificate spunea...

Mare zapacit esti! :D :D :D

armin spunea...

ai mare dreptate spunând asta...

rainychocoffee spunea...

probabil ar fi fost fata buna si ti`ar fi dat oricum multele cursuri la care nu te`ai fi dus, ocupat fiind :))

armin spunea...

mda... poate nu mi-ar fi purtat pica...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori