joi, decembrie 30

Sad day

                      Este o zi tristă… pentru toți arabii şi make-belive-arabs din România… Nu pentru că l-ar fi prins americanii pe Osama, la dracu, Osama bea cola cu gheaţă pe plajă în Miami acum, dar să revenim, este cea mai tristă zi din lume pentru arabi, de la primul la vecina mea care s-a căsătorit cu şaormarul din colţ după ce s-a convertit la islamism şi a început să poarte voal.
                      Îmi pare rău că trebuie să scriu asta aici… ca să râdă toți de mine – o fi de vină efectul unor chestii… combinate cu alte chestii (nu spui ce, chestii importante) şi cu alcool – dar lumea trebuie să știe adevărul… oameni buni… pregătiți-vă, criza aia mare abia acum vine… pregătiți-vă!!! Noua criză are să debuteze cu o scădere drastica a prețului pentru şaorma de orice fel şi orice mărime… şi dracu știe cum are să continue… de ce? pentru că azi… 30 decembrie orele 1.10… o zi foarte tristă… azi m-a dat gata prima şaorma… m-a terminat… n-am putut să o mănânc… şi mai era şi mică… să-mi fie rușine! Am îngropat-o lângă un pom ca să n-o mănânce câinii vagabonzi... fie-i țărâna ușoară!
                      Odată cu chestia asta, şaormarii şi-au pierdut principalul client, vor intra în panică, apoi în criză şi vor declanșa Jihadul – au să se alerge pe străzi cu săbiile alea cu care taie carnea…

Îmi pare rău… Am eșuat… Dumnezeu să aibă grija de sufletele noastre…


Să o public… să n-o public… hai armine, scoate-ţi nisipul din păsărică… ai publicat chestii mult mai nasoale decât asta…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori