sâmbătă, decembrie 4

Petrecerea

                Toată lumea – întreagă la cap – știe că atunci când stai cu părinții şi ei pleacă de acasă pentru mai multe zile… ăla e motiv de petrecere. Nu mai are rost să o dăm la întors, că stai să vezi, că poate se sparge vaza… nu… nimic… au plecat părinții – dai petrecere. Asta e o chestie pe care nu mai trebuie să o explic, pur şi simplu aşa e.
                Eu mă supun regulilor… mă rog… în mare măsură. Astfel, când ai mei au plecat în concediu şi mi-au lăsat casa în grija, eu am respectat regulile şi mi-am chemat toți prietenii. Am încins petrecerea, am băut, am mâncat, am dansat… am făcut poze compromițătoare… sau nu, unele le-am publicat aici, altele nu. Mă rog, a fost foarte frumos. Nu am spart nimic…important, totul a fost ok.
                După ce pleacă toți prietenii, atunci începe partea frumoasă a lucrurilor, atunci trebuie să începi să faci ordine în casă. Ăla e momentul greu, dar dacă petrecerea a fost… „legendară” momentul ăla merită din plin. Știi cum e, te apleci mai greu, pentru că ori amețești şi ţi se face rău, ori te doare spatele, sau pot fi mai multe motive, dar astea sunt cele principale.
                Şi începi, mai greu, dar faci ordine în toată casa… le pui pe toate la locul lor, bineînțeles că ai fost inspirat şi ai făcut poze înainte să începi să strângi prin casă, ca să știi cum le pui la loc, să nu știe nimeni că ai dat petrecere… Termini curățenia şi fix când pui aspiratorul la locul lui, intră ai tăi pe ușă…
-Vai dar ce curată e casă… ai dat petrecere??
-Cine eu?? Nicidecum, pur şi simplu m-am plictisit şi am făcut curat!
                Băi, deci… nici zeul mincinoșilor nu s-ar fi gândit la o minciună mai bună… deci cel mai bun ești! Asta mi-am spus în gând după ce am aruncat minciunile… doi iepuri împușcați cu o singură minciună (nu cred că e posibil să împuști cu minciuni, dar… să zicem) m-am şi eschivat, mi-am şi crescut cota. Perfect.
                Toate bune şi frumoase până la un anumit moment dat… când mă cheamă ai mei în sufragerie:
-Deci zici că n-ai dat petrecere, nu?
-Daaa… exact
După care scot de după ușă un ultim pahar de plastic uitat… pus bine… de către o persoana de bună credință…
-Ia uite… miroase a wiskey… ai gusturi, nu glumăa…

Zeii şi Dumnescreşterea ei de treabă…

3 comentarii:

MIRUNA ESTE IUBITA spunea...

:))=))

Ovidiu spunea...

Ha, ha, ha, da iti gasisi si u sa dai petrecerea exact in ajunu venirii alor tai...

armin spunea...

pai asa s-a nimerit... nu mai tin minte exact cum a fost, dar parca nici nu au fost plecati mult timp

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori