joi, decembrie 23

ODM!!! Am scandalizat pe toată lumea

                Prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei a avansat soluția eutanasierii câinilor vagabonzi, după care restul globului a sărit de cur în sus… uite cât de mult ne pasă…
                Înainte să fugă cu elicopterul Ceauşescu a decis extinderea capitalei, a început să demoleze casele aflate la periferie în locul cărora s-au construit blocuri. Familiile au fost evacuate foarte rapid, ei neputând să-şi strângă decât lucrurile mai de preț şi să părăsească locuința cu câteva minute înainte că aceasta să fie doborâta de lama buldozerelor. Oamenii respectivi aveau şi câte un câine sau mai mulți prin ogradă, după ce casele au fost demolate aceste animale au rămas fără stăpân şi au ajuns pe străzi unde astăzi sunt organizați în haite şi se află peste tot. Puţin câte puţin, de pe o zi pe alta au uitat că au fost cândva domesticiți şi nu te mai poți simți în siguranță în preajma lor, niciodată nu știi când îți sar la gât. Au fost nenumărate cazuri de oameni care au şi murit de pe urma mușcăturilor.
                Şi după ce vine unul şi propune o soluție realistă… sar de cur în sus sute de mii de alți neica nimeni, care stau ei cu curul în fotoliul lor confortabil şi ţipă printr-o petiție on-line că nu sunt de acord cu aceasta măsură… dar când frații noști sunt discriminați în ultimul hal prin ţările lor… aia e în regulă, nu?
                Dragii mei, Elaine Cole (Cambridge, Marea Britanie), Anu Raatikainen (Finlanda), Dr. Bettina Schauer (Viena, Austria) şi Dr. şi Mrs. Wayne Burroughs (Orlando, SUA), am să va rog pe fiecare în parte să vă deplasați cururile obosite în București, să adoptați câte o haită şi să o duceți la voi acasă… să vedem dacă atunci o să vă mai pese aşa de mult.
                Sunt o grămadă de câini vagabonzi, dacă cineva crede că poate să facă un site pe net şi să-i ofere spre adopție… şi în felul asta problema are să dispară… e un prost incomensurabil. Dacă va curg banii din buzunare n-aveți decât să construiți adăposturi şi să-i cazați, să-i întrețineți. Momentan suntem săraci, nu ne permitem să mâncam noi, câinii ăștia reprezintă o problemă, nu putem cheltui bani aiurea cu ei… trebuie rezolvată problema asta cumva… îmi pare rău, dar soluția propusa este una acceptabilă.

6 comentarii:

Ovidiu spunea...

App de treaba asta, ai auzit că în Romania se cheltuie mai mult cu un câine vagabond sau cu un detinut decăt cu un copil cu probleme? Pt asta cine trebuie să sară?

armin spunea...

pentru asta nu sare nimeni frate, pentru ca e mult mai greu sa ai grija de un copil cu handicap... de fapt e mult mai usor sa tipi in gura mare... iar cand o faci de la distanta, stand acasa in tara ta, unde primaria are fonduri sa culeaga animalele de pe strada si sa le adaposteasca dar mai ales fara sa cunosti problema... tot ce pot sa spun este: dute-n pula mea!
sa vina aia care vocifereaza sa aibe grija de cainii vagabonzi... sa-i vezi cum plang dupa ONU imediat ce latra vreunu la ei...
ce pula mea frate, eu ma iau de cacaturile ce se desfasoara la ei acasa?? eu fac petitii ca sa nu mai discrimineze ei??

diversediversificate spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=X9jrteo1a_I&feature=related

armin spunea...

multumeeesc frumos!

Sophiestricata spunea...

Mi-e frică de câini, noaptea devin foarte teritoriali. Sunt de acord să se facă ceva.

Dar trebuie să povestesc asta: în spatele blocului meu sunt vreo 4-5 câini. Noaptea latră la orice corp mobil care se deplasează în aria cvartalului.
Într-o zi, au dispărut câinii (nu ştiu unde) şi vreo 3 nopţi nu am putut dormi pentru că era prea linişte.

Câinii au revenit, eu pot să dorm din nou. Dar sunt de acord cu tine.

armin spunea...

nu se face nimic pentru că nu prea sunt bani, iar când apar, vin ăia rupți în cur să urle că le omoram cățelușii...

într-o zi am să-mi cumpăr o pușcă și am să fac singur curățenie

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori