vineri, decembrie 31

Mai știi când…

                Mâine anul se-nnoiește… bla-bla… la fiecare început de an mama nu uita să-mi spună că asta e un nou început şi pot deveni mai bun… mai harnic… mai ții minte?? Nu am uitat încă… pe partea cealaltă tata mă lua cu el pe balcon să desfacem șampania şi să aruncam cu petarde… eu nu apucam să arunc decât una sau două… mai ții minte??
Mai țin minte… vremuri frate…
                Mai știi când ai luat groapa aia pe Dealul Negru? Era noapte… știu… o țineam mai pe dreapta ca să mă feresc de camioanele ce veneau din sens opus… știu… am luat-o fără să o văd… am dat aproape 100 de lei să îndrept janta… mai știi?? Mai știu frate! Mai știi când goneai că nebunul pe autostradă?? Ningea, se depusese zăpada pe jos şi tu setasei pilotul automat pe 110 km/h?? Mai țipai şi la ăia din faţă să se dea la o parte… Doamne ce nebun erai, dacă îți derapa spatele nu mai scriai acum articole, nu mai făceai aroganţe pe blog… mai știi?? Mai ştiu frate! Mai știi când te-ai oprit în vârful Feleacului că ţi s-a terminat lichidul de la ștergătoare?? Ţi se rupea în patru, ai pus avariile şi toți credeau că ori e radar, ori ai făcut accident… toți încetineau, tu te uitai la ei fără reacție în timp ce umpleai rezervorul… Mai ştiu frate… ce nebun eram… Mai știi când de Revelion, în loc să petreci ai păzit centrala?? După câteva pahare ţi-ai băgat picioarele, ai plecat şi ai închis uşa aia care avea un cadru de lemn şi restul geam, spunându-ți în sine: „dacă o fi să explodeze, să explodeze doar în bucătărie”?? Mai ştiu frate… Mai știi când te-a închis Doru pe afară şi tu te-ai gândit să dai cu pietricele în geam?? Woooow… O țin minte şi pe asta…
                Mai știi când nu știai cum să-ţi bagi căștile în urechi mai repede în avion în speranța că are tacă?? Şi imediat după decolare te întrebai… „cât noroc să ai frate”?? Mai ştiu frate… cele mai lungi 2 ore şi 45 din lume… Mai știi când îți pregăteai experimentele şi se tot strica microscopul? Sau îți cereau alții rezervările?? Până într-o zi când ţi s-a luat, i-ai aranjat cu spatele la perete şi ţi-ai băgat tot în ei?? Atunci când a venit Magda tremurând de nervi ca să îmi spună cât de nesimțit sunt şi a plecat cerându-și scuze?? Da… Mai ştiu frate… Mai știi când te-ai ascuns o săptămână de madam ca să nu te cheme la dracul ăla de cină festivă? Şi cu o seară înainte am răspuns ca prostul la telefon deși văzusem că e numărul ei? Da! Bineînțeles că mai țin minte… mi-am blestemat zilele în timpul cinei… Mai știi când ţi-ai schimbat tu parola la Windows? Ai pus una mai complicată, ca să nu-ţi fure cineva secretele?? Ştiu frate… dar am uitat că Windows-ul e în franceză şi tastatura în engleză… a trebuit să o fac pe spionul, să fur tastatura colegului meu de birou ca să mă loghez… țin minte, cum dracu!
                Mai știi când ţi-ai făcut blog… şi ai bătut apropouri două luni până s-a saturat Roger şi a zis: „bine bă, dă-mi adresa să vad, că înnebunesc cu tine dacă nu”! Aia a fost chiar tare… normal că țin minte… Mai știi când ţi-ai băgat ceva în Aer Albastru (AA) şi ţi-ai luat bilete la Lufthansa?? Daa… Ai alergat ca un disperat în Frankfurt de la un terminat la celalalt… tu chiar credeai că ai să prinzi avionul!! Da eram foarte nedumerit când am ajuns la poarta de îmbarcare şi am văzut că se şi așternuse praful de când plecase avionul… Zdrang încă 4 ore în Frankfurt…
                Mai știi când ai vrut să o faci tu pe bucătarul? Ai început să prepari paste şi ai zis să le condimentezi cu niște prostii de se fac la microunde! Te-ai uitat pe cutie, scria că trebuie lăsate cam 4 minute, ai pus ceasul la 4 minute şi apoi nu știai ce miroase a ars… Ştiu frate… O săptămână am spălat şi am aerisit cuptorul… încă miroase a ars… Mai știi când te-ai dus tu la cumpărături cu căștile în urechi? Mereu merg aşa, care din dați? Când ai umplut coșul şi la casă ţi-ai dat seama că ţi-ai uitat cardul acasă şi nu ai bani să plătești! ODM!!! Se uita casiera aia la mine cu o faţă…
                Mai știi când te pregăteai să pleci la aeroport iar madam te ținea în loc că să-ţi facă planul? Când era să pierd avionul că nu mai termina ea de făcut planul… să-mi trag una… o mai țin minte şi pe asta! Dar atunci când şi-au pus toți palma-n fund şi s-au tirat în ţările calde de ziua ta? Băgami-aş picioarele… şi tot le-am dat să bea… ești băiat bun, ce să zic… păi sunt frate, normal că sunt! Mai știi că în ziua aia ţi-ai dat întâlnire cu bătrânii la un restaurant şi înainte ai băgat o narghilea şi bere cu Oana?? Woooow…. Da frate… când m-am ridicat de pe scaun nu știam de ce se învârte Villacrosse-ul cu mine… Mai știi când s-a căcat un porumbel pe tine tot acolo?? Daaa, fix când făceam mișto de Oana pentru că are în geanta șerveţele umede, șerveţele parfumate, șerveţele uscate, șerveţele mari şi șervețele mici… fix atunci.
                Mai știi când ai fumat cu Futre şi golanii aia iar la final aveai atâta energie încât i-ai făcut curat în casă?? Aia n-o să o uit prea curând… De ce? Pentru că te-ai bătut cu un câine la întoarcere?? Nu! Dar de ce? Bine de aia… Mai știi când erai tu ăla deștept şi îți puneai 15 lanțuri pe bicicleta în curte la Futre? Se fura frate… Ăla stă în Dorobanți în morți, trec mașinile de Poliţie şi alea de la firmele de pază mai des decât… orice… de fapt, numai aia trec pe străzile alea! Paza buna… trece primejdia rea… Mai știi când le rula Futre în bucătărie şi fumam cu schimbul? Să-mi bag picioarele… pe aia n-o s-o uit aşa ușor! Mai știi când ţi-ai băgat pula în taximetristul ăla la mare? Pai ce era să fac? Să-l felicit pentru că ne cerea 50 de lei pentru 4km?
                Mai știi că ai băut o sticla de palinca cu Oana râzând de fraierii ăia care s-au culcat încă de la ora 22, deși dormiseră şi la amiază? Băi ce înseamnă să ai un toc înfipt în spinare… uite vezi cât de greu cântărește un toc… Mai ții minte când ai trecut pe roșu, te-a oprit Poliţia, dar ai scăpat fără să-ţi ia permisul? Mai ştiu frate, Dumnezeu să-i dea sănătate agentului Cristescu! Mai știi când râdea Roxana de tine şi GPS-ul tău care zicea că ești în câmp? Ştiu frate… cate actualizări i-am făcut după aia… dracii l-au luat! Mai știi când a mâncat Gavroche Pain?? Ahhhahahahahaha… el se lauda că mănâncă iute, i-au ieșit ochii din orbite!
                Mai știi cât de amărât erai când a trebuit să pleci înapoi în Franța? Păi şi ce? Prevăzusem de mult că aşa are să fie… Mai știi când te-ai trezit dimineață nu pentru că a sunat ceasul, ci pentru că sufla vântul pe la geam? Asta nu am să o uit prea curând…
                Mai știi… că a trecut un an? Nici nu-mi dau seama când…

                Cam greu de citit… dar în mare… a mai trecut un an… plin. În primul rând „La mulți ani!” şi toate cele bune pentru 2011 tuturor dar mai ales lui Ovidiu, care-mi citește fiecare prostioară şi comentează de fiecare dată… or mai fi şi alții care citesc mereu – La mulți ani şi toate cele bune şi lor – dar el comentează mereu. Şi pe cuvântul meu, abia acum de curând am văzut că are şi el blog, eu ştiu că am dat clik prima data când a comentat, dar nu era nici un blog atașat… acum îi returnez şi eu serviciul.

                Ei bine, dragii arminului, La mulți ani! Multă sănătate şi toate cele bune pentru 2011! Practic: „Ne vedem la anu’!”

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

Oho... ms armine (vroiam sa spun cu a mic da mă gândii ca azi fiind ultima zi din an meriți un a mare) deci cu A mare.
La mulți ani și ție, multa sănătate și bafta la... ce faci u acolo! A, și să nu uit petrecere frumoasă.
Notă: pai citesc să mă relaxez, să scap de stresul cotidian... comentez că na, măcar atât să fac pt ale 5 minute de relaxare...

armin spunea...

Mulțumesc Ovi! La mulți ani! Toate cele bune la anu' și petrecere frumoasă!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori