marți, decembrie 28

Leapșa de la Sophie

                Mă bucur să aud că blogul lui Sophie şi-a pierdut virginitatea… mă simt onorat să testez ceea ce l-a dezvirginat (ODM cât de ciudat sună asta??)

SUNT leneș şi mă mândresc cu asta
AŞ VREA o pușcă cu lunetă şi amortizor, am câteva cadouri pentru câinii vagabonzi… aaa şi o curea lată
Nu PĂSTREZ căcaturi, arunc tot ce nu folosesc. Valiza cu care plec în Franța de fiecare dată conține două perechi de chiloți, trei de șosete şi câteva tricouri albe. Cu toate astea prietenii mei nu scăpa nici o ocazie să mă umple de prostitoare. Va mulțumesc, am să vă trec pe lista mea de Crăciun!
MI-AŞ FI DORIT ca meseria de taximetrist să nu fi fost inventată
NU ÎMI PLACE să bârfesc, deși uneori sunt atras în bârfă împotriva voinței mele… dar de fiecare data mă eschivez
MĂ TEM, dar cu moderație
AUD foarte des tonuri de invidie pe eternul hit prost: „Vai ce mă bucur pentru tine că ești în Franța!”
ÎMI PARE RĂU, dar sunteți niște idioți… TOŢI!
ÎMI PLACE… să stau… şi să pun puncte de suspensie… ca să pot sta în timp ce îmi corectez articolele
NU SUNT chiar atât de extraordinar precum sunt văzut prin anumiți ochi
DANSEZ perfect atunci când nu mă vede nimeni. Chestia asta nu se repeta când mai sunt alte persoane prin preajmă
CÂNT extrem de bine… şi cunosc versurile multor melodii… le fredonez mereu când sunt la volan… prietenii mei merg cu taxiul în urma mea… nu înțeleg de ce…
NICIODATĂ nu am să renunț la muzica mea din mașină
Foarte RAR accept persoane noi în cercul meu de prieteni
Nu PLÂNG! Şi dacă se întâmplă cumva nu mă vede nimeni, deci nu există dovezi că aşa ceva s-ar fi întâmplat vreodată
SUNT CONFUZ când vad cate o mașină de Poliţie pe marginea drumului, pentru că nu știu care e limita de viteză…
AM NEVOIE de încălțări noi
AR TREBUI ca formele fără fond să fie arse pe rug în Piața Universităţii… în frunte cu cel necurat al cărui nume nu va mai fi pronunțat vreodată
AŞ PUTEA să mut munții din loc… dar nu sunt destul de motivat să o fac

                Ei da… cam asta a fost… Regula de Leapșă rămâne valabilă: O citești, O faci!

6 comentarii:

Sophiestricata spunea...

Ah, ce mă bucur că ai preluat leapşa, nu putea să iasă decât funny. :))
Şi mă bucur mult pentru tine că eşti în Franţa!

armin spunea...

mulțumesc Sophie... o sa te pun în contact cu prietenii mei, astfel puteți sa ma înjunghiați pe la spate împreuna...

Sophiestricata spunea...

Nu vreau să împart satisfacţia, dar putem organiza o vânătoare. Cu premii. 8->

armin spunea...

ahahahahahaha... tare asta...

John Constantine spunea...

prostitoare??? ce ie asta? :)

armin spunea...

adică fel de fel de obiecte mici pe post de amintiri din diverse locuri...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori