joi, noiembrie 11

Glumă proastă


                Am revenit pe plaiuri franțuzești. Nu sunt foarte fericit… dar… asta e. Pe cât de bine m-am simțit anul trecut în căminul privat în care am stat pe atât de nasoală e camera ce o am anul ăsta. Am o cameră de 9m2, baia şi bucătăria sunt la comun, dar asta nu e neapărat un lucru rău… faptul că am 6 prize în cameră din care 3 nu merg… asta e cam nasol. Dar am semnalat chestia asta şi sper să se rezolve, pentru că am să împrumut şi un frigider şi am nevoie de prize.
                Partea cea mai proastă este că suflă vântul pe la orice colţ al camerei şi deși am cârpit eu ce am putut pe la geamuri şi colţuri tot e mai cald pe hol decât în camera mea. Motiv pentru care mi-am achiziționat o aerotermă, doar nu era să îngheț de frig acolo, nu?
                Ajung cu ea înapoi la cămin, o instalez, se face cald instant, după care îmi sare în ochi una din regulile căminului: „Este interzisă folosirea oricărui aparat pentru încălzire”. Ha-ha-ha… râdem-glumim… dar ăștia depășesc limitele.

6 comentarii:

oanaclara32 spunea...

Aaaaa,deci in Franta sunt conditiile ca in Romania la caminele studentesti.

armin spunea...

in caminele particulare e mult mai bine... dar cele ale facultatilor... sunt mizerabile

rainychocoffee spunea...

haha. hai ca e tare.:))
e ceva de genul: "fraiere daca vrei sa stai aici.. sufera , ca sa meriti!"
f urat din partea lor

armin spunea...

mai bine zis: daca vrei sa locuiesti in aceasta capodopera frantuzeasca trebuie sa suferi... dar, cred ca ideea in sine cam aia e... hahahaha

rainychocoffee spunea...

eu tot aici am ramas cu gandul. nu ti`au zis nimic de imbunatatirea 'ilegala'. sau suferi in frig?
mi`am adus aminte de regula asta de acolo azi dimineata. se vede ca m`a uimit tare.

armin spunea...

imbunatatirea ilegala... a fost... imbunatatita... pentru ca Ana - alta Ana, care are grija de mine - mi-a imprumutat un calorifer electric... momentan e bine... sper sa nu imi intre nimeni in camera... si daca or sa-mi intre... sper sa inteleaga...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori