marți, octombrie 5

Visul încurcat

                Aseară, pe lângă insomniile şi mini-coşmarele cauzate de faptul că azi sosește directoarea mea din Franţa, care trebuie întâmpinată la aeroport plus plimbată prin oraș – o să am parte de multe „awkward silence moments”, am avut un vis extrem de ciudat. Eu recunosc că aş fi pus într-o mare dilemă dacă aşa ceva mi s-ar întâmpla cu adevărat. Dar înainte să lămurim o chestie, nu sunt eu aşa de „special” încât să visez astfel de prostii, știu despre o întâmplare… să-i spunem asemănătoare, iar de aici a venit şi visul. Cel puțin eu aşa îl explic.
                Astfel, am să descriu situația aici, sperând să primesc cât mai multe păreri. Deci, tu ce ai face??

                Să presupunem că ţi-ai cunoscut „jumătatea”. După îndelungi căutări, ai cunoscut pe cineva, aţi început o relație, lucrurile își urmează cursul normal, nimeni nu se aruncă cu capul înainte. Relația este foarte proaspătă, doar câteva luni şi momentan amândoi, independenți fiind, vă gândiți doar dacă ar fi o idee bună să vă mutați împreună. Doar că…
                Mama lui, sau a ei (după caz), este foarte bolnavă… o boală incurabilă. Se întoarce acasă de la medic cu un verdict groaznic, mai are de trăit maximum 6 luni. Pune mâna pe telefon, convoacă un consiliu de familie, unde cu lacrimi în ochi este anunțat cruntul verdict dat de medici. Urmează două zile în care nimeni nu poate zâmbi, toți sunt afectați.
                Înainte ca scurta mini-tragi-vacanţă să se termine, mama bolnava îl/o cheamă „la ordine” pe fiul/fiica ei. Cel/cea cu care ai tu relația despre care am vorbit mai sus. Tu nu știi de chestiile astea decât după ce se întâmpla, pentru că nu ai făcut deplasarea, după cum spuneam, relația era prea… „proaspătă”. De pe pat, mama muribundă își spune ultima dorinţă: „Vrea să își vadă copilul în straie de mire/mireasa la nunta lui/ei.”
               Ce faci? Accepți o nuntă deși nimic nu te poate asigura că toate or să meargă bine mai departe… joci la loteria inimilor sau îți refuzi partenerul/partenera?? Haide, dă-ţi cu părerea… pe mine m-ar interesa părerea ta.

4 comentarii:

TheSolitary spunea...

Pai, parca mai avea 6 luni, nu e pe patul de moarte...
Fa si u "logodna", mutate cu ea... si in 6 luni iti dai u seama..

armin spunea...

Deci o logodna ar fi mai indicata... ok

acuarele in politehnica spunea...

- premisa: mama cu pricina se afla undeva la limita egoismului inconstiento-oportunist... - despre el: daca ar fi gata sa dea curs dorintelor mamei sale fara sa filtreze cumva situatia, in mod cert am avea o problema...
- concluzia: ''mama ta este cu siguranta o persoana deosebita iar tu in mod evident vei ramane mereu sub aceasta influenta, nu pot spune insa ca acelasi lucru se va intampla si cu mine''

armin spunea...

adică tu ai refuza... înțeleg eu, da?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori