miercuri, octombrie 20

Urăsc


                Felicitările. Din inimă. Pur şi simplu le urăsc. Deși cele ce acompaniază un cadou, nu pot să le pun în aceeași găleata, dar totuși sunt apropiate în mintea mea.
                Prin felul meu de a fi – leneș – o felicitare de genul „vai ce treabă bună ai făcut, bravo” nu îmi poate face decât rău, după ce aud o astfel de remarcă mă urc în vârful patului, îmi iau punga mea cu dulciuri – pe care o am aproximativ tot timpul la îndemână – şi încep să pierd timpul aiurea. Deci îmi face rău de două ori, în primul rând că pierd timp – iar timpul ăsta, e foarte limitat în ceea ce fac eu şi extrem de prețios – iar în al doilea rând mă îngraș… şi se depune grăsime pe artere… şi mor. Deci practic, o felicitare mi-ar putea curma viața.
                În locul felicitărilor și laudelor prefer criticile, alea mă fac mereu să mă auto-depășesc, pe când o laudă sau o felicitare mă face să o iau înapoi.
                Tocmai ce postez asta din vârful patului încercând să scot o bucățică de ciocolată dintre taste… cine ghicește ce fel de mail am primit?? Cineva mă vrea mort…
                În altă ordine de idei… azi e 20.10.2010… sfinte căcat??

7 comentarii:

The girl with yellow shoes (Trice) spunea...

bat la pariu ca e o felicitare in mail:))

Eu ador felicitarile, bineinteles, nu sa le primesc, chiar urasc sa primesc felicitari, doar sa le colectionez. Pentru mine!

Si detest cu toata fiinta mea pungile de cadou cu mesaje pe ele gen: "ziua ta m-a prins sarac", sau " din toata inima" sau am facut cheta si ti-am luat cadou"
Chiar nu ma amuza...

De ziua mea o prietena mi-a infasurat o carte intr-o plansa desenata la metal, o structura de sala de sport... Aia chiar m-a amuzat:))

armin spunea...

esact... un BRAVO... iar acum... lenea se așterne...

TheSolitary spunea...

wow, te gandesti la silueta, vezi ca devii specie de metrosexual :))
Ce ai prefera, sa traiesti 80 de ani si sa te abtii de la "dulciuri" sau sa traiesti 60 si sa-ți faci poftele?

armin spunea...

problema e ca lucrez exact cu chestiile care te ucid începînd cu 25 de ani... și tot citind cat de periculoase sunt, am început să nu mai consum prostii...

TheSolitary spunea...

Pai nu te mai plange ca vor altii sa te omoare, vad ca te descurci de minune singur :))

armin spunea...

hahahahahaha... buna asta... aici cam ai dreptate...

TheSolitary spunea...

;)

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori