duminică, octombrie 3

Spărgătorul de mituri


                Aflându-mă într-un moment de maximă inspirație am reușit să dezleg unul din marile mituri ale omenirii: „De ce se pişă bărbății pe capac?”
                În primul rând o chestie trebuie lămurită: atunci când mergi să te pişi, momentul ăla este unul destul de privat, voi, fetele, habar nu aveți cați bărbăti preferă să intre în toaletă şi să se pişe acolo decât să folosească pisoarele, care sunt în văzul tuturor. Motivele sunt multe, nu are rost să le înșir acum, dar sunt multe. Moment privat fiind noi nu avem nicio problemă în a afirma sus şi tare: „mă duc să mă piş!”, dar odată intrați în „spațiul privat” nu mai vrem să știe lumea ce se întâmplă acolo, motiv pentru care este contraindicat să țintim direct în apa din toaletă, nimeni nu vrea să imite o cascadă, atunci toată lumea ar ști: „băi ăla se pişă”. Acum e momentul că fiecare să fie sincer cu el însuși, cine vrea să audă ce face altul în toaletă?? Nimeni! What the duck?!?
                În imaginea atașata (creație proprie) sunt prezentate „zonele”. După cum se vede, zona verde, zona de țintă, este foarte mică, motiv pentru care este greu de luat la țintă, plus că în momentele respective există şi o presiune extraordinară de genul: „ai grijă frate, să n-o dai pe dinafară, o să uzi capacul, sau să n-o dai prea înăuntru că o să te audă toată lumea”. Aflați sub o astfel de presiune… mulți cedează, își pierd concentrarea şi nu nimeresc ținta şi astfel se nasc miturile alea proaste de genul: „voi nu sunteți în stare să țintiți toaleta, mereu va pişați pe capac, nu aveți simțul ăsta”, mituri care sunt foarte exagerate şi extrem de deplasate.

                Bine acum toată lumea are să zică: „dar de ce nu ridicați capacul?” sigur, sună ușor, e o simplă mișcare, îl ridici, te pişi după care îl lași jos la loc. Deci per total două mișcări, nu obosește nimeni, nu resimți dureri – dacă nu cumva ai fost operat la coloană recent – deci de ce nu se întâmplă asta??
Ei bine… adevărul adevărat suna aşa: „Unul dintre noi s-a îmbătat rău de tot după care s-a lăudat prietenilor lui că el a reușit să se pişe „silențios” (adică a nimerit zona verde) fără să dea pe capac!” S-o fi lăudat fără să fi făcut asta cu adevărat… nimeni nu știe sigur, cert este că întâmplarea a circulat de la unul la altul iar acum toți bărbății încearcă să-i egaleze performanţa.


                Pun pariu că peste ceva timp am să mă uit prin arhivă şi am să zic: „Doaaaamneeee nu-mi vine să cred că am publicat prostia asta!”

5 comentarii:

armin spunea...

Doaaaaamneeee... nu-mi vine să cred că am publicat prostia asta...

TheSolitary spunea...

Da repede trecu... "ceva timp" armin-e cu a mic :))

armin spunea...

da... e uimitor ce se poate întâmpla în două minute... poți să te trezești cu adevărat...

TheSolitary spunea...

se vede ca nu erai indeajuns de ametit, dak te-ai trezit in 2 minute...

armin spunea...

da... cred ca ai dreptate...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori