vineri, octombrie 15

Pastile domnule… pentru slăbit


                Eu cred cu tărie (35-40°) că dacă nici prietenii nu te fac de cacao, atunci cine? Cine își mai rupe timp din timpul lui ca să te bage pe tine în rahat?? Cine??
                Era seara săptămânala rezervată întâlnirii cartoforilor… adică ne întâlneam să jucam cărți… pe scurt adică. Pentru că prefer oricând o seară cu prietenii în locul unei ieșiri într-un club… pur şi simplu nu îmi plac cluburile.
                Eu mă pregăteam să părăsesc locația când mă sună Dodo şi mă roagă să trec pe la o farmacie şi să-i cumpăr niște „pastile de slăbit”. Denumirea lor? Yasmin… cu Y. Acum, fetele or să-şi dea seama despre ce e vorba, dar eu de unde pana mea să știu?? Habar n-aveam eu ce sunt alea, din punctul meu de vedere puteau fi foarte frumos „pastile de slăbit”.
                Intru în farmacie şi o abordez pe doamna farmacistă:
-Bună ziua, caut niște pastile pentru slăbit, Yasmin… aveți aşa ceva??
-Sunteţi sigur că sunt pastile pentru slăbit? Pentru că noi avem acele pastile, dar… sunt anticoncepționale!
Anticoncept… ce? Sfinte căcat! Cât de cel mai prost sunt acum? Deci cât?? Cred că se uită asta la mine într-un mod atât de ciudat… dus la extrem chiar… Cam aşa a sunat dialogul meu cu mine însumi, imediat după ce am aflat despre ce era vorba.
                Rămăsesem blocat, nu prea știam ce să fac, nu prea înțelegeam de ce nu mi-a spus direct Dodo ce fel de pastile sunt, doamna farmacistă încerca să mă scoată din penibil spunând că poate există niște pastile naturiste pentru slăbit ce poarta aceeași denumire, dar ea nu a auzit încă de ele. Eram presat de timp, pentru că deja mi se părea că își face semne cu colegele pe sub tejghea, că să râdă toate de mine, motiv pentru care am recurs la o acțiune de tip „fulger”:
Cere referințe, suna un prieten, suna-l pe Dodo. Suna… Nu răspunde! La dracu!
Asigură-ţi spatele: „Doamnă, pastilele alea se numesc cumva Yasmin cu „Y”?? Costa cumva 35 de lei??”
Ia o decizie dracului până nu se prinde toata lumea că faci parte dintr-o sectă ce își îndeamnă supușii să nu facă sex în viața lor: „Știu că asta vrea să slăbească… Dar are şi o relație stabilă… De ce m-ar pune pe mine să-i iau pastiluţe?? Dar de ce m-ar pune să-i iau pastile pentru slăbit?? What to do?? Hai că iau, pierd 35 de lei, dar măcar nu râde lumea de mine!”
-Da, le cumpăr… (aveți o punguliță de hârtie? Tăiați dumneavoastră două orificii pentru ochi că vreau să mi-o pun pe cap, să nu mă vadă lumea – aşa ar fi trebuit să continui, dar..)
                Este inutil să-ţi mai spun cât au râs băieții de mine când au auzit că eu chiar am cerut pastile de slăbit Yasmin. Dar ce era să fac?? De unde să știu că lui Dodo îi este rușine să-mi spună exact ce pastile vrea să-i iau… cică era în troleu şi se uita lumea la el… aşa şi? Mie nu mi-ar fi fost rușine să spun ce fel de pastile sunt.
                Dacă nici prietenii nu te bagă în rahat… atunci cine?!?

2 comentarii:

The girl with yellow shoes (Trice) spunea...

Am fost pusă în aceeași situație de către o prietenă. Dar eu m-am intimidat și m-a bufnit râsul când m-a întrebat farmacista dacă vreau și un medicament hepato-protector și dacă le iau la recomandarea medicului. Abia atunci am înțeles ce am cerut :))

Iartă-i Doamne, sunt prietenii mei!

armin spunea...

pai dacă ma întreba pe mine farmacista aia ce te-a întrebat pe tine... nu știam să-i răspund și nici nu ma prindeam ce am cerut de fapt...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori