duminică, octombrie 10

Cu sute de ani în urmă…


                … adică când eram încă în generală, aveam profesoară de Limba Română o scorpie… băi dar o asemenea scorpie… o rasă rară, o combinație între șerpii veninoși şi T-Rex. Selectase ea o colegă de-a mea şi îi trasase o sarcină extrem de importantă: verificarea temelor. Cei prinși cu tema nefăcută erau notați în registru şi cei conștiincioși, care strângeau cel puțin trei teme nefăcute în decursul unui trimestru (da ce? credeai că ce? am 19 ani?? sau ce??) erau premiați cu câte un „scăunel”.
                Evident că respectiva „polițistă” (te-ai fi așteptat să spun „milițiană”… știu… da ce? credeai că ce? am 35 de ani?? sau ce??) era una dintre fetele retrase, care nu prea socializau, plus că restul clasei o cam detesta. Cred că eram şi eu printre ei, deși știu că am avut un dialog interesant cu ea pe marginea unei casete audio (da… pe vremea aia erau casete… al dracu’ bătrân ce sunt) şi din vorbă în vorbă am făcut-o să zică „orgasm”. (mai zii ceva dacă mai ai ce… who’s the king?!?)
                Eu eram printre persoanele favorizate de „Bizo” – porecla polițistei. Nu pentru că eram eu foarte frumos şi mă iubea în secret… ci pentru că al meu drag coleg de bancă, Baki, era foarte frumos şi pe el îl iubeau toate fetele… mă rog… aproape toate. Deci nu eram eu cel mai frumos, dar tot beneficiam de aceste avantaje.
                Se cam strângea laţul pentru unii din colegii mei, ce erau aproape de primirea unui „scăunel”, motiv pentru care ne-am strâns, ne-am organizat şi am pus la cale operațiunea „Tabelul”. Strict secretă. Baki a s-a mutat accidental din bancă exact înaintea orei de Română, pentru că eu şi el stăteam exact în spatele ei în bancă, Bizo a venit să îl caute de temă zâmbind pe ascuns şi cu inima cât un purice (dacă mă sărută), moment în care unii dintre noi au format un paravan şi Răzvan a scormonit după caietul de teme al lui Bizo, l-a deschis la ultima pagină şi a șters toate „înregistrările”.
                Când şi-a dat asta seama era foc şi pară. A venit scorpia la oră şi imediat s-a interesat de situația temelor nefăcute, să știe dacă are de pus vreun „scăunel”. Când a auzit ce s-a întâmplat a început să tune şi să fulgere, s-a postat în faţa clasei şi a început să o facă ea pe polițista:
-Cine a făcut asta? Să se ridice în picioare acum!!
Liniște… parcă un bâzâit de muscă…
-Nu vreți să mărturisiți? Binee… îi doresc celui care a făcut asta să… să… să… să nu intre la liceu!!!
Iar în momentul în care a spus asta era roșie la faţă.
                Cum plm poți să spui un astfel de blestem?? Morții ei de scorpie… Dacă cumva scorpia citește, ar trebui să știe că cei ce au participat la aceasta misiune secretă au terminat trei dintre cele mai respectate licee la momentul respectiv.

2 comentarii:

The girl with yellow shoes (Trice) spunea...

am prins si eu vremea controlarii la teme la romana mate si fizica :| si am doar 21 de ani:))

Si chiar am luat 4 la mate, eram planta! Am urat matematica din toata fiinta mea!

armin spunea...

ahaaa... deci nu sunt chiar asa de batran... e bine de stiut...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori