marți, octombrie 26

Am să devin putred de bogat


                Am descoperit descoperirea descoperirilor şi am să devin bogat. Al dracului de bogat. Cine are nevoie de bani să se așeze la coadă, să mă roage frumos… şi poate îl împrumut. Cu dobândă scăzută… 387% pe an… doar atât.
                Bine, practic nu am descoperit eu mare lucru, de fapt am doar o idee… foarte interesantă. Deci, cum am să mă îmbogățesc? Am să îmi pun în valoare calitățile de inginer şi urmând cele învățate în facultate am să încep să proiectez şi să produc proteze pentru încheieturile degetului arătător.
                De ce? pentru că toată lumea stă pe internet şi clickuieşte de pe o pagină pe alta. Un click azi, unul peste 3 secunde… şi tot aşa. Din cauza vibrațiilor generate de mouse, în timp apar dureri, afecțiuni ale cartilajelor ce protejează oasele ce se întâlnesc în încheieturile degetului şi în final, din diverse cauze, se ajunge la artrită. Odată ce artrita apare, singurul lucru pe care îl mai pot face medicii este să înlocuiască articulația cu una artificială, pentru că momentan nu exista fluid sinovial artificial… cartilaj artificial există, dar fluid sinovial nu. Plus, eu sunt unul dintre cei mulți care se plimbă precum orbul cu bastonul pe stradă încercând să găsească o bază pentru un fluid sinovial artificial. Şi din postura mea pot avea grijă ca aşa ceva să nu fie descoperit decât după ce devin cel mai bogat din lume. Mă rog… pot „avea” grija… că nu sunt cine știe de cel mai șmecher cercetaş.
                Deci, lumea își rupe degetele pe mouse, în vreme ce eu am să produc proteze pentru articulațiile degetelor. Doamne cât de bogat am să fiu. În sfârșit am să pot să îmi cumpăr o mașină scumpă pe care să o modific să poată funcționa cu GPL… visul meu va fi împlinit. Poate un Ferrari… cu GPL… pe care am să-l înscriu în diferite competiții ca să-i fac de râs pe italieni. Sau poate un Peugeot sau un Citroen… parcă aş râde mai copios de ei… bine, dar mașinile lor oricum sunt praf… exceptându-l pe Silver, evident.
                Sau poate că ar trebui să devin mai sărac cu 150 de lei prin achiziționarea unui mouse care să nu-mi pună în pericol articulațiile degetului… dar dacă aş face asta… unde ar mai fi partea amuzantă??

2 comentarii:

TheSolitary spunea...

Geniala idee, doar un mic amanunt ti-a scapat din vedere, nu ai auzit ca viitorul este al touchscreen-urilor, ce drq mai faci cu mouse-ul...

armin spunea...

touchscreen... fuck that... cine s-ar fi gîndit?!?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori