duminică, septembrie 19

my iPod


                Când au apărut chestiile astea, mă uitam la ele şi ziceam: „cine dracu o să plătească atâția bani pentru ele?!?” dar, comoditatea mea nativă şi-a spus cuvântul şi bazându-mă pe o caracteristică a acestor gadget-uri ce era aproximativ unică… mi-am achiziționat şi eu unul.
                Evident că după ce l-am plătit mi s-a părut că am aruncat cu banii mai rău decât pretinde că arunca necuratul în Bănel şi compania, doar că...

Sophie Frost, 14 ani: a supraviețuit după ce a fost lovită de fulger datorita caștilor de la iPod-ul primit cadou cu câteva zile înainte. Sophie a fost surprinsă de furtună, s-a adăpostit sub un copac după care a fost lovita de fulger. Doctorii ce au examinat-o după ce a ajuns la spital cred că Sophie a supraviețuit unui şoc de aproximativ 300.000 V deoarece căștile au preluat sarcina protejând astfel organele interne ale fetei. S-a ales cu câteva arsuri superficiale ale pielii, leziuni temporare ale ochilor, un timpan perforat şi un iPod nou.


Kevin Garrad, Divizia 3 Infanterie a armatei Statelor Unite: A supraviețuit tirului tras asupra sa de un insurgent cu un AK-47. Insurgentul a deschis focul asupra lui Kevin de la o distanţă de 60 cm!!! Glonțul a penetrat vesta antiglonț dar a fost oprit de iPod-ul pe care Kevin îl avea asupra să în momentul atacului. Varianta oficială este că de fapt vesta l-a salvat pe Kevin, nu iPod-ul, dar de la o distanţă aşa de mică un proiectil tras dintr-un AK-47 este foarte distructiv.


                Deci, dacă cumva ţi-ai cumpărat şi tu un iPod iar acum simți că ai cam aruncat banii pe fereastră… iată două motive care te vor face să fii fericit cu investiția făcută!

6 comentarii:

Cristina spunea...

Nu stiu de ce, dar imi vine sa spun ca daca un IPod a putut face asa ceva, atunci orice alt mp3/mp4/whatever ar putea ;))

armin spunea...

sa opreasca un glont?!? nu cred... slabe sanse...

TheSolitary spunea...

Treaba cu glontul, mi se pare plauzibila, vesta l-a incetinit iar jucaria la oprit... La cel cu fulgerul nu pre ma pricep, sa spuna cei care le au cu fizica ..

armin spunea...

e foarte posibil... tehnic vorbind...

Sellina spunea...

Mai da-o dracu cu astia 2! Mi se pare incredibil...

armin spunea...

aia cu soldatul... plauzibilă, avea vesta, plus carcasa era metalică... merge... dar fătuca aia trăsnită?!? like what the duck?!?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori