joi, septembrie 30

Legenda lui 7


                Se duce de râpă, Mariuse. Eu înțeleg că iubești şi e greu să te poți opri, dar cu toții știm că uneori, prea multa iubire strică. Ar trebui să realizezi şi tu asta.
                Ai venit înapoi ca să își șteargă necuratul degetele murdare de brânză pe tine?? Iar?!? Nu ţi-a ajuns cat şi-a bătut joc primele două dăți?!? Vii înapoi sperând că ce? Că acum are să se schimbe? Şi nu o să mai înjure din loja?!? Te înșeli!
                Toate golurile tale, toate partidele memorabile… totul va fi uitat dacă vei continua să fii cârpa necuratului.


                Am să o spun din nou: Sunt stelist… de mic… am văzut o poză cu echipa în camera mea, l-am întrebat pe tata cine sunt cei din poză şi după ce am primit răspunsul am zis: „Atunci eu o să țin cu Steaua!” şi aşa a rămas. Se fac patru ani de când nu am mai mers pe Ghencea… şi nu am să mai merg decât după ce pleacă necuratul. Şi din nou: eu aş fi fericit dacă echipa ar retrograda, dacă asta ar însemna să scăpam de necurat. Să rămână Dinamo singura echipă ce a activat numai în prima ligă, să se laude cu asta la fiecare meci, nu va conta absolut deloc dacă pleacă necuratul.

2 comentarii:

TheSolitary spunea...

Pai... dute si u acolo si striga sa plece Jiji!...

armin spunea...

banii din bilete intra in buzunarul lui, de aia nu mai merg la stadion.

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori