luni, septembrie 13

Florentina


                Am văzut știrea la tv, am încercat să sun, dar pentru un anume motiv pe care eu nu le cunosc, eu nu am acces la acest serviciu. Nu știu de ce. Poate pentru faptul că m-am chinuit un pic până să găsesc telefonul fix, știam că îl am, dar nu mai știam exact pe unde este.
                Numerele sunt valabile doar în rețeaua Romtelecom, dacă mergeau şi pe mobil sunam de mai multe ori… am mai făcut-o, acum eu nu pot, aşa că pun link-ul, poate face cineva gestul pentru mine.


                Florentina are 28 de ani şi este medic rezident în Craiova. În 1999 i s-a descoperit o tumoare pe creier, a fost operată şi tumoarea extirpată. De atunci i-a primit pe medici ca pe niște îngeri salvatori, din acest motiv a decis să devina unul dintre ei.
                De puțin timp a descoperit că tumoarea a crescut la loc şi are din nou nevoie de o operație, operație ce costă 50.000 €. Colegii Florentinei au ieșit cu cortul în punctele aglomerate ale Craiovei şi oferă un consult trecătorilor ce donează o mică sumă. Din păcate fac asta doar în Craiova.
                Eu am încercat să sun… nu am acces la serviciul respectiv… suna tu… donațiile sunt de 2, 5 sau 10 euro. 2 euro ~ 10 lei… nu e mult.

1 comentarii:

anelise spunea...

nu am reusit nici eu sa o ajut pe Florentina, insa azi am ajutat pe altcineva...m-am simtit tare bine dupa, am primit la schimb un pachetel de servetel umed cu un mesaj destul de puternic..o sa-l pun si pe blog la mine.

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori