miercuri, septembrie 29

Easy come – easy gone


 Banul… la ban trage! Dar nu ăia mulți la ăia puțini, că ăia puțini la ăia mulți!!

                A trebuit să intru în Cora… pentru că în locul lui Dr.Puşcă este acum o casă de pariuri… vând, în mare, același lucru. L-am parcat pe Silver şi… surpriză-surpriză, lângă locul de parcare era un cărucior abandonat. Eu am în mașină, pus bine, un jeton pentru cărucioare, dar cum căruciorul era acolo şi mă aștepta, nici nu m-am mai deranjat să caut jetonul… pentru că, după cum am spus, era „pus bine”.
                Am luat căruțul şi m-am bucurat de două ori, pentru că cel ce îl luase băgase o monedă de 50 de bani, nu un jeton… woohoo… easy money!! Am cumpărat ce aveam de cumpărat şi am returnat căruțul negreșit… ca să îmi încasez norocul.
                Înainte să încalec la volanul lui Silver mi-am scos şi celelalte monede primite rest de la casă, le-am strâns în pumn şi împreuna cu cei 50 de bani „norocoși” i-am pregătit pentru depozitarea în compartimentul „de mărunt” de lângă frâna de mână.
                Easy come… easy gone… moneda de 50 de bani a căzut pe lângă şi s-a rostogolit până pe șina scaunului din dreapta. Am băgat mâna după ea… am simțit-o fix pe șină… am încercat să o scot, dar am reușit doar să o înfig mai adânc şi dusă a fost. Am dat scaunul de tot în spate, de tot în faţă… nimic.
                Poate că, prin minune, sau prin teleportare, moneda a ajuns înapoi în buzunarul celui ce luase căruciorul…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori