vineri, august 27

10 întâmplări ciudate


               Şi o minune. Doar la asta mai putem spera. Eu m-am tot abținut, dar e greu… e foarte greu. Eu nu am mai mers pe stadion de aproape patru ani, am mers doar când jucam în deplasare, sau la alte meciuri. Dar m-am saturat, nu se mai poate, necuratul trebuie eliminat… definitiv. Deci:
1.       Se trezește, servește brânză la pat, scapă o bucată pe jos, o ignoră, se da jos din pat, calcă pe ea, alunecă şi cade într-un cuțit „bine intenționat”.
2.       Iese pe poartă la volanul Maybach-ului, dar cu geamul deschis ca să poată da declarații pline de aberații, iar în timp ce vorbește vrute şi nevrute înghite o vrăbiuță.
3.       Îl înjură tot stadionul, deschide geamul de la loja ca să liniștească el spiritele precum Nicolae în `89, dar se apleacă prea mult şi cade în freză.
4.       Anulează iar abonamentele, permite accesul doar pensionarilor şi copiilor sub 7 ani, suporterii se enervează, năvălesc în loja şi… mă rog, de acolo nu prea mă mai interesează ce or să îi facă.
5.       Se duce să îl viziteze pe finul Mirel, bea un pahar „nevinovat” în stradă şi îl rețin definitiv arabii.
6.       I se strica sistemul de navigație, acesta trimite semnale eronate către sateliți, deviază un satelit, care atras de sistemul defect, se prăbușește peste Maybach.
7.       Scrie o carte, e forțat să plătească impozit, se așează în faţa calculatorului, varsă apă peste el şi face scurt-circuit.
8.       Se duce în state să viziteze „chestii”, tine în buzunar cuțitul său de brânza, e detectat la aeroport şi arestat.
9.       Merge la o redacție a vreunui ziar ai cărui jurnaliști îl fac muci prin presa cu gând de răzbunare fizică dar nimerește din greșeală într-o școală de ninjalăi ucigași.
10.   Se duce cu echipa la Napoli, nu plătește taxă de protecție şi este trimis să doarmă cu peștii.
Iar acum… minunea:
  ·       Vinde tot şi pleacă la oile lui.
De patru ani nu mai merg pe stadion, pentru că nu-i mai pot suporta prostiile, de patru ani eu nu mi-am mai văzut echipa jucând de cât la televizor. Jur că nu merg până nu pleacă, indiferent de rezultatele echipei.

2 comentarii:

Ainaw spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
armin spunea...

Nu, dar multumesc pentru propunere!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori