duminică, august 8

10 chestii


                Ce trebuie să le fac înainte să mor cu zile într-un taxi. Dacă tai „cu zile într-un taxi” iese fix material pentru o „leapșă” pe care tu va trebui să o faci pe blogul tău – știi regula, da?
                Plecam de la Futre… mi-am chemat un taxi, am ieșit în strada şi am așteptat. Când a sosit mașina am constatat că la volan era o domniţă ce părea să fie cam de vârsta mea… aproximativ, da? consumasem… chestii… deci părea să fie de vârsta mea. De cum m-am urcat mi-a adus la cunoștință faptul că își dorește un bacșiș gras… aşa ca mine… a primit 4 lei, pentru cele 4 kile pe care le am eu peste limita admisă de lege:
-Deci Dragoș… unde mergem?!?
-Acasă… evident…
-Bine, bine, acasă… dar unde, mai precis??
                A transformat mașina într-un glonț, intra pe străduțe bruscând frâna şi direcția, m-a amestecat în spate de nici nu îmi mai aduceam aminte cât şi ce am consumat, sau dacă am ajuns au ba, plus că sunt foarte sigur că am auzit scrâșnet de cauciucuri la vreo două viraje… cel puțin. Tipa, domnișoara 315, se asigura că încă nu am căzut din mașină discutând cu mine. Din vorbă în vorbă am ajuns la capitolul – cine vede ceva anormal în asta să se caute la cap – cai putere. Am trecut repede de la puterea gândacului galben pe care îl conducea miss 315 la puterea altor mașini conduse… atunci m-am simțit eu în largul meu şi am plusat, mândru de mine:
-Eu am condus un Audi de 200 cp!!! Se simțea mândria în vocea mea, chiar dacă tocmai mă lovisem cu capul de unul din stâlpii taxiului…
-Bravo… mi-a răspuns miss 315… eu am condus un Porsche cu 650 cp… ăla m-a lipit cu adevărat de scaun, la ăla chiar am simțit că pierd controlul pentru că mă împinge prea tare în scaun şi nu mai ajung la pedale…
                Am ales să tac şi să ascult mai departe. După ce am coborât mi-am dat seama că putea să mă omoare de vreo două ori, la un sens giratoriu imediat după ce m-a pescuit, când cred că a luat tot volanul stânga şi apoi l-a sucit în dreapta ca să iasă din sens… şi a două oara la coborârea de pe Grant când la… mulți km/h… s-a gândit să ocolească o îmbinare a podului care părea un pic mai ieșită înafara. Adică practic puteam să mor… motiv pentru care am reflectat îndelung şi am ajuns la concluzia că încă nu le-am făcut pe toate şi la următoarea cursă cu taxiul ar putea să fie şi ultima, drept pentru care uite:
10 chestii ce trebuie făcute până să mor:
1.       Trebuie să mă uit la un film pe care îl așteaptă toata lumea cu sufletul la gură, dar o variantă filmată în sală cu camera, iar apoi să merg la premieră, să stau în mijlocul sălii şi să povestesc ce urmează să se întâmple.
2.       Trebuie să merg cu capul scos pe fereastra unei mașini care rulează cu peste 100km/h. Ochii deschiși şi limba scoasă… să simt viața… şi muștele…
3.       Trebuie să încerc epilatul cu ceară… sau cu aparatul… să vad de ce se tot plâng atâta femeile
4.       Trebuie să îmi comand o şaorma de la un arab mare, să o iau, să nu o plătesc şi să fug… sunt curios dacă fuge după mine cu iataganul ăla…
5.       Trebuie să câștig premiul cel mare la Loto. Apoi îmi voi cumpăra o mașina de peste 500.000€ şi o voi dota cu instalație de gaz. De preferat să fie o mașină sport.
6.       Oana are doua săbii vechi, cam de prin 1910, trebuie să mă bat cu cineva cu ele… până la prima picătură de sânge… le-am şi verificat… sunt boante… amândouă
7.       Trebuie neapărat să ofer o sticla cu apă rece unui polițist care se chinuie să dirijeze circulația într-o intersecție aglomerată… pur şi simplu trec pe lângă el, las geamul jos şi i-o ofer…
8.       Când am împlinit 19 ani, am primit cadou o ramă foto… trebuie să pun dracului o poză în ea…
9.       Trebuie să vizitez Timișoara… neapărat…
10.   Trebuie să arunc cu ouă clocite în necurat, atunci când dă el un interviu la o televiziune „HI” (hârtie igienică).

Cam astea ar fi… ei? Tu ce ar trebui neapărat să faci înainte să mori??

2 comentarii:

The girl with yellow shoes spunea...

O să-ţi fie un pic cam greu să realizezi punctul 5 :))

Părerea mea...

armin spunea...

o sa fie mai greu... dar nu imposibil...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori