luni, iulie 12

Scorpia folositoare


                Pe scurt, Nico a spus aşa: „Eu fac nuntă… pe 11 iulie… cine vrea vine, cine nu… să nu mai dea ochii cu mine!” Mă rog, nu a spus chiar aşa, dar ceva de genul. Nico a dat-o, blocând astfel două evenimente, unul din ele: Finala Campionatului Mondial. Păi tu știi de câte ori se joacă finala?? O dată la patru ani. Din patru în patru ani se joacă. Cum să îți pui nunta fix atunci?? Mă rog, oarecum îi înțeleg motivele, rezervările probabil se fac cu 4-5 ani înainte la restaurantul unde s-a ținut petrecerea… foarte frumos localul, destui colegi, mâncarea bună, ospătarii au servit exemplar… bla-bla… Singura chestie ciudata, nu știu cum de s-a întâmplat, dar la un anumit moment dat trecuse miezul nopții şi nu dansasem „Pușca şi cureaua lată”… păi cum să plec eu împăcat de la nuntă dacă nu am dansat aşa ceva?? Cum?? Am apelat la bunăvoința DJ-ului şi i-am scos pe toți prietenii mirelui la o horă. M-am simțit complet apoi… parcă altfel a intrat băutura după hora aia.
                Lăsând asta la o parte, abia începuse petrecerea când eu îmi făceam deja griji că nu voi putea vedea finala… era ceva groaznic, nu îți pot descrie ce era în sufletul mea… sufeream profund. Dar ca să rezolv cumva şi problema asta m-am conectat la rețeaua wifi a localului şi așteptam să înceapă meciul, măcar rezultatul să îl știu. Nu știu cum de m-a mâncat pe mine în cur, dar mi-am zis hai să îmi verific şi mailul, nu cel de pe yahoo, nici gmailul ci mailul de la laborator. M-am frecat la ochi minute în şir când am citit conținutul mesajului, nu prea îmi vedea să cred că îmi pot fi cerute niște amărâte de fișiere duminică seară… la ora 21… în mod imperativ. Am încercat să o dau la întors, că știi… petrecerea prietenei șefei mamei mele… nu pot să o ratez… aiurea, n-a ținut. A trebuit să mă fofilez, cu scuza clasică: „plec după țigări” – Nuray chiar mi-a dat bani pentru țigări – şi am plecat spre casă. Mi-am chemat taxi, m-am urcat în el şi i-am comandat taximetristului să mă duca acasă. Când a auzit ăsta adresa şi-a sunat nevasta, a anunțat-o că nu mai e nevoie să își facă griji pentru ziua de mâine, urmau să se umple de bani… pentru că restaurantul ăsta era fix în cealaltă parte a orașului, deci pentru ei criza financiară lua sfârșit.

                Pe drum eu căutam soluții de ieșire din criză… adică vroiam să trimit fișierele şi să vad finala… ceea ce era cam greu, brusc s-a aprins beculeţul ce simbolizează una bucată idee genială, l-a orbit pe taximetrist, care în orbeala lui nu a mai găsit butonul pentru 0,5 RON în plus pe aparat şi până să se dezmeticească el, eu am schimbat direcția: „Spre vizuina Rogerului” – i-am ordonat eu. Acum, dacă aş fi taximetrist şi mie mi s-ar părea ciudat… pentru că Roger locuiește într-o zonă cunoscută pentru concentrația mare de pești pe metru pătrat. De fiecare dată când mă ia taxiul de acolo șoferul se uită la mine cu faţa de: „ai futut, ai? ia zii, cât ai dat??”. Înainte să ajungem l-am anunțat pe fratili Roger că vin în vizită… şi până s-a terminat prima repriză eu am butonat la calculatorul lui, mare minune internetul ăsta dom’le… control la distanţă al calculatorului… chestii socoteli. Mi-am recuperat fișierele, le-am trimis… încă o slujba bine făcută (another job well done), iar apoi a urmat… FINALA!!! Nuntaș exemplar ce am fost… am tras chiulul ca să văd Finala… cine mă poate acuza? Bănuiesc că toată lumea, nu? Iar am să aud: „finala mai e peste 4 ani, nunta lui Nico e doar în seara asta” știu, am mai auzit asta…
                Şi uite aşa, scorpia – care nu e în totalitate scorpie – m-a salvat… şi fără să vrea mi-a întins o mână de ajutor.
                    Şi uite, tot aşa, am devenit eu „armin-nesimtitul”. Măi, stai, nu te grăbi… nu e chiar aşa, ţi-am zis că nunta a blocat două evenimente, nu? Al doilea eveniment blocat este ziua mea… ziua arminului… deci se acceptă, scuzabil, nu?

2 comentarii:

doaroDIANA spunea...

eheeei,a meritat epitetul capatat,nu-i asa????am savurat jocul ambelor echipe...frumooos....auzi....macar ai furat mireasa?sa-ti iasa si tie de-o bere...sau bani de taxi...loool

armin spunea...

mi-a trecut prin cap sa plec cu tot cu mireasa, dar stiu ca atunci cand furi mireasa trebuie sa o si duci undeva... eu unde o duceam?? la calculator sa trimit un mail?!?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori