duminică, iulie 4

Febra 3D


                O să murim… asta-i sigur… dar dacă tot murim… măcar să fie 3D, nu? Au apărut filmele 3D, mare forfotă în jurul lor, vai ce drăguț, cât de mult a avansat știința. Am mers şi eu la câteva filme tridimensionale… nu am fost impresionat absolut deloc, de fapt mi s-a părut că am cam aruncat aiurea cu banii. Acum, dacă mi se scoală mie să merg la film trebuie să îl aleg cu grijă ca să nu fie 3D.
                Nu prea înțeleg eu ce e aşa de extraordinar la filmele respective… reușești să-i vezi mai bine dimensiunile burții lui Shrek dacă e 3D?? Şi oricum, eu știam încă de când a apărut pisica aia în film, încă de atunci știam că de fapt e o grăsană, pentru că prea seamănă ea la culoare cu Garfield, deci era clar că e grasă… iar acum pe 3D se vede în sfârșit… deci vezi, 3D-ul nu ajută… de fapt înrăutățește lucrurile.
                Dar mă rog, filmele 3D, hai să zicem… treacă-meargă, avansează știința… băi dar a avansat știința până într-acolo unde au apărut ziare 3D?!? dar chiar în halul ăsta am avansat?? Adică noi nu am găsit încă o alternativă viabilă pentru combustibilii fosili, dar publicam ziare 3D?? Şi nu poți să zici că e aşa de avansată știința încât să deschizi ziarul şi să vezi toate cele 3 dimensiuni, noooo, trebuie să îți tragi ochelari speciali care să îl ajute pe ochiul tău stâng să proceseze mai greu informațiile decât ochiul tău drept, adică practic ei printează două imagini pe foaia de ziar iar cu ajutorul ochelarilor respectivi tu ai să le vezi pe rând. Asta-i în mare toată noutatea. Incredibil, nu? Probabil… dar partea cea mai bună știi care e? Că nu poți vedea „efectul 3D” decât dacă porți acei ochelari speciali.
                Dacă dam timpul înapoi la vremurile în care cumpăram ziarul şi nu îl citeam pe internet, eu pot să spun clar că nu aş mai fi cumpărat ziarul. De ce? Pai pentru că eu îl luam dimineața când mergeam la facultate şi îl citeam în metrou. Pai tu îți dai seama că odată cu aceasta schimbare aş fi fost forțat să îmi pun pe nas ochelarii ăia speciali?? Pai altfel cum mai puteam să văd pozele?? Păi şi ce să fac?? să citesc ziarul fără poze?? pai cum îl mai vad eu pe Bănel în alergare??
                Tu îți dai seama cât de ciudat arăți purtând ochelarii ăia pe nas?? Şi toate astea pentru ce? Ca să zdrobim concurenţa, nu? Pai concurenţa e deja zdrobită… e făcută praf şi apoi praful ăla e amestecat cu praful din cealaltă concurenţă. Păi de ce nu încearcă ei să distrugă concurenţă „the old fashioned way” adică publicând articole în ziar prin care să denigreze concursurile organizate de celalalt ziar, cum se făcea pe vremuri adică, cu articole de genul: „nu cumpărați ziarul ăla, pentru că ăia cumpără mașini în leasing şi le oferă cadou, iar după aia nu mai plătesc ratele”. Când am văzut articolele de genul ăla am încetat să mai citesc ziarul respectiv şi am trecut la concurenţa, nu mai țin minte dacă de la gsp la prosport sau invers.
Eu unul când mă interesez de sport prima şi prima dată intru pe gsp, iar apoi pe prosport… chiar dacă au aceleași știri, citesc şi într-o parte şi în cealaltă. În ultima vreme au cam decăzut ele site-urile internet ale celor două publicații, pentru că şi unii şi ceilalți inundă pagina cu reclame ciudate şi ceea ce mă deranjează cel mai mult este că acum se pune accent pe scandaluri: ăla l-a înjurat pe ălalalt, ăla a ieșit în club şi s-a îmbătat şi tot aşa… e un dezavantaj mare pentru cele două ziare, dar eu sunt nevoit să îl accept, pentru că nu am ce alege… dar dacă s-ar face un alt jurnal sportiv… fără scandaluri, doar cu știri sportive… păi numai pe ăla l-aş citi.
                Toate că toate, dar îți dai seama cum s-ar citi presa de scandal 3D?? Deci asta chiar aş vrea să se întâmple… să-i vad eu pe toți cum umblă ei cu ochelarii 3D pe nas pe stradă…

4 comentarii:

Ana - Maria spunea...

Am considerat mereu ca 3D e o absurditate, deci n`am fost la 3D, am zis "Ba, sunt oldfashion..so?"
Si mi se par tare aiurea ochelarii aia, nu cred ca mi-as lua vreun ziar 3D..

armin spunea...

ce bine ar fi daca mi-ar citi blogul si cei de la gsp si prosport... cea mai mare prostie... sa te plimbi cu ochelarii pe nas ca sa citesti ziarul... What The Duck?!?!?

Ana - Maria spunea...

sincer... daca aveau si casti?:)) ca sa il si auzi pe banel cum striga in timp de alearga, sau na.. sa auzi comentariile, iar pt detalii citesti.
la asta nu s`au gandit?:))

armin spunea...

nu se pot publica comentariile din teren din timpul unui joc... sau cine stie, la cati prosti adoratori de scandal sunt pe aici, poate or sa inceapa sa publice si "prietenismele" pe care le schimba jucatorii

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori