marți, iulie 20

Leapșa de la Petronela


                Care o are de la o prietenă, care o are de la prietenul Trandafir, că i-a dat-o prietenul Patraulea, că i-a dat-o un prieten… cu ospătarul… şi am dat de dracu… nu-s bune prafurile??
-Excepţional… (de aici, cam pe la minutul 5.40)

                Şi în loc de prafuri eu trebuie să arat lumii întregi desktopul meu după care trebuie să afirm sus şi tare că nu sunt lesbiană, cel puțin eu asta am înțeles din leapșa lui Petro. Ok… cred că merge…

NU SUNT LESBIANĂ !!! Pe cuvânt de cercetaș !!!

Ok, acum știi regula, da? Ai citit-o… o faci!

11 comentarii:

Cris spunea...

Uneori am chef sa incalc regulile :P sorry :P

armin spunea...

hahahaha... nu merge... baga desktopul!!!

ANM spunea...

te credem ca nu esti lesbiana!:))

armin spunea...

pftiu... eram cam la limita cu asta... hahahahaha

ANM spunea...

:)))
u lucky one!

Semafor spunea...

Bai, aia nu facea parte din leapsa. ooof gagauta!
Ordonat mai esti domle! Io-ti ci desktop curat ai!

armin spunea...

daaa... multumesc... multumesc...

cdszx spunea...

De cand si-a pus Futre la status link catre blogu tau ti s-a triplat numarul de vizitatori.. Desi..stii tu cum e cu "orice numar inmultit cu 0.."..
Eu voiam sa spun doar ca stiam cu totii ca nu esti lezbiana. Asta ar fi insemnat sa iti placa fetele..

PS - Tovarasi frate !

armin spunea...

norocul meu - ala mare - e ca am prieteni...

doaroDIANA spunea...

Zurlel Armin....te-ai cautat cu bagare de seama? sigur nu esti?....mai....fetele iti plac.....luand in considerare logica lui peste....ESSSTIIIIII!loooool(stai sa-ti fac codite si sa te rujez?)

armin spunea...

daca imi pui funda rosie... si daca folosesti si ruj rosu accept... altfel NU!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori