joi, iunie 10

Sfinte căcat!


                Tensiunea creste cu fiecare minut ce se scurge. Fac calcule peste calcule, îmi imaginez senarii cu sute de mii de posibilități. Încerc să găsesc portițe de scăpare… încerc să mă conving că totul va fi bine…
                Mi-am luat inima în dinți şi i-am pus întrebarea ce avea să îmi aducă ori izbăvirea ori năpasta. Am reușit să ordonez bine cuvintele abia după câteva încercări. Acum aștept. Îmi mușc buzele de nerăbdare, mă foiesc de pe o parte pe cealaltă… pur şi simplu nu am stare.
                Deși au trecut doar câteva secunde, mie mi se pare că s-au scurs cel puțin câteva ore… răspunsul întârzie să apară şi asta mă omoară. Nu mă pot controla, simt nevoia să continui conversația… care... până acum este doar un monolog, ea nu mi-a răspuns încă. Încerc să bâjbâi ceva fără sens… nu îmi iese. Era de așteptat, la cât sunt de stresat.
                Sosește momentul adevărului, l-am așteptat aşa de mult încât am trăit cu încetinitorul momentul în care mi-a răspuns. Momentele premergătoare răspunsului le-am trăit din plin, am simțit cum îmi cresc aripi când a deschis gura…
                Din păcate… răspunsul ei a fost „nu”!!! Un simplu nu, fără nicio altă completare, doar atât meritam… un „nu”!!! Speram să trec hopul şi să intru în extaz, dar din păcate am căzut în disperare:
-La dracu!!! Cum adică nu?!?
-Păi simplu, nu…
-Păi de ce?
-Nu știu, nu l-a reparat şi basta!
-Băgami-aş picioarele în soarta asta crudă… şi rea… şi crudă… şi rea!!!
                Mai sunt doar câteva ore până la începerea Campionatului Mondial de fotbal din Africa de Sud iar „my big ass tv” e în continuare stricat… Soarta este mult prea crudă cu mine… unde am să văd meciurile?? Ce o să mă fac eu?? Oare o să mă primească cineva în vizită cât sunt meciurile? Oare am şi eu prieteni adevărați care să mă invite la televizorul lor?
                Acum sunt la ananghie… acum am să vad ce prieteni am cu adevărat…
                De fapt, primele meciuri am să le prin în Broscaria, motiv pentru care am luat măsuri şi mi-am instalat pe calculatorul de la birou softurile necesare vizionării meciurilor pe internet. Simt că productivitatea o să scadă semnificativ.
                Referitor la meciurile ce se vor desfășura după întoarcerea mea… caut oameni miloși cu televizor… să fie mare şi plat… dacă are şi frigider deja simt că putem deveni BFF.
 

AVERTISMENT: Începând cu data de 11 iunie anul curent şi până în data de 11 iulie, anul curent, de fapt hai să o facem 12 iulie, activitatea pe blog va tinde spre zero. Nu va speriați, nu mi s-a întâmplat nimic, e doar Campionatul Mondial de Fotbal.

13 comentarii:

anelise spunea...

faci parte din Campionatul Mondial al Barbatilor Interesati de Fotbal ;)) am scris si eu un post despre CM. sigur domnisoarele vor fi cele mai afectate de inceperea CMF-ului

armin spunea...

barbat neinteresat de fotbal nu existeaza pe fata pamantului!

Twinkle spunea...

Imposibil. Iti place sa te uiti la CM.
sa te distrezi.
sa stai in pat dupa de ai muncit/distrat cateva nopti/zile
sa iti placa sa ai in jurul tau oameni isteti.
chiar si chestiile de baza
- sa il/o conduci pe Silver?

doaroDIANA spunea...

looool,Armineeeee!!!!
adevar ca suna fain in engleza expresia...dar in romana,suna ca naiba!uooof,se putea sa nu fii tu microbist?!hihihihihi

armin spunea...

Ano... eu credeam ca e "I like to do list" e inclusa in "to do list"...

Diana, "sfinte cacat" face parte din clasicii inca in viata! sper ca in scurt timp sa o aud si la tv sau scrisa prin presa. sunt sigur ca nu am sa ma uit la emisiunea unde o sa se auda prima data si nici nu voi citi ziarul in care o sa apara prima oara... dar sper sa devina publica!!!

Twinkle spunea...

nu nu.. i like to do.. ce iti place sa faci.
daca era to do list.. era la I have to do.
My bad.. probabil m-am exprimat eu gresit.

anelise spunea...

armin, te asteapta ceva la mine pe blog :D

Miss G. spunea...

:d si eu o sa urmaresc campionatu. fac parte din categoria mica a fetelor microbiste.Cu cine tii?:D

armin spunea...

mai... toti... de fapt... toate ati comentat cate ceva... dar niciuna din voi nu a realizat proportiile dezastrului: EU NU AM TELEVIZOR!!! unde ma uit eu la meciuri?!?

Miss G, eu sunt foarte multumit ca nationala noastra a decis sa se retraga de la acest campionat, pentru ca... hai sa fim seriosi, daca mergeam acolo ii bateam pe toti si efectiv am fi stricat cotele la pariuri... mai bine stam acasa... eu unul vreau sa vad multe goluri... muuuulte goluri... nu tin cu nimeni... as vrea sa nu castige Spania, nu am nimic cu ei, dar mereu s-a intamplat ca cei ce castiga competitia locala sa o castige si pe cea mondiala peste doi ani... desi... o sa fie cam greu de eliminat spaniolii... sa vedem...

anelise spunea...

armin eu am vazut live meciu...dar nu avea sonor ...cam nasol dar na..

Miss G. spunea...

Bine atunci, hai sa te compatimim "Vai, armin, imi pare asa de rau pentru tine! Te sustin si sunt alaturi de tine in aceasta grea incercare. Sper sa fie totul bine si sa se rezolve totul". E bine asa??? :D
Nici eu nu am teveu la camin, da sunt destule terase pe unde se difuzeaza meciuri si mai e si sfantul internet.

armin spunea...

aia e jumatate de masura... nu prea ma multumesc eu cu jumatate...

Rafael spunea...

"sfinte cacat"!!! TARE COOL

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori