marți, iunie 22

The Laser


                Dacă ai gugalit „laser” sperând să afli ce este, tot ce îți pot spune este că numele vine de la „Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation” dar mai departe nu am să mai scriu nimic de aceasta sursă de lumină. Deci înjura-mă şi mergi iar pe gugal pentru referatul ăla de la fizică.
                Ia spune-mi tu mie, tu cititorule care nu cauți un referat la fizică, în câte lifturi nepictate te-ai urcat până acum, cate lifturi fără vreo urmă de marker ai văzut până acum?? Eu am să bănuiesc că nu foarte multe, iar dacă mă înșel, atunci cu siguranța ai urcat şi într-un lift desenat şi umplut cu toate cuvintele pe care nu le vei auzi niciodată din gura părinților, mă rog, nu în circumstanțe normale.
                Ei, prin laboratoraşul în care îmi pierd eu viața oamenii se tot anunță unul pe celalalt cu privire la diferite conferințe, seminarii sau susțineri de lucrări științifice prin mail, dar şi prin diferite anunțuri postate în lifturile de care dispune laboratorul. Pentru că pe acolo trece toată lumea, nu? Toți burtoșii urcă cu liftul, toți posesorii de celulită refuză scările, fiecare zice că are alte motive, dar motivul adevărat e lenea. Dar nu despre asta vorbeam, vorbeam despre faptul că într-una din zile, acum mult timp când încă era în funcțiune liftul vechi, fără panou pentru afișarea informațiilor, am văzut un afiș ce anunța o conferința pe tema laserelor, denumita sugestiv „The Laser”. Şi ca toată lumea să fie fericită, eu urc cu liftul pentru că am biroul la etajul trei, dar francezii numerotează etajele diferit, parterul fiind de fapt subsol, iar primul etaj fiind etajul 0 – da… există, le-am văzut cu ochii mei – deci practic eu am biroul la etajul 4… iar dacă mai punem la socoteala că scara e împărțită în două, plus o mică scăricică la etajul -1, ajungem la un fabulos număr 9, adică eu trebuie să urc 9 scări ca să ajung la birou… deci iau liftul… negreșit. Plus că arăt bine cu burtă, iar acum toate fetele mă înjură pentru asta… vă mulțumesc!
                Intru în lift, vad anunțul… „The Laser”… era scris titlul mare, textul mic, mult spațiu între… greșeala gravă, nici nu m-am obosit să citesc descrierea şi cred că nu am fost singurul. Trec după câteva zile şi găsesc scris „game” lângă titlu conferinței, rezultatul fiind: „The laser game”. Am zâmbit un pic… apoi am scos pixul şi am completat: „is comming”. Mi s-a părut foarte amuzant, plus e nevoie de un mic zâmbet în laboratorul ăla, lumea zâmbește foarte rar. M-am instalat la birou fericit că făcusem o jumătate de faptă bună şi o faptă rea.
                După încă câteva zile, intru în lift şi găsesc completarea la ce scrisesem eu: „to your home town”. Mi-am zis: „uuuuu devine interesant” deci am continuat „jocul”: „be prepared” am mâzgălit eu mai departe. Am ieșit din lift la fel de mulțumit, de fapt aveam un zâmbet plin de satisfacție pe faţă, cei ce îmi văd mufa pe care o posed atunci când intru în laborator şi-ar fi putut da seama cu ușurința că eu am făcut-o. Noroc că toți sunt ocupați cu diferite chestii.
                Am primit replica încă o dată, găsind scris : „or else” în ziua imediat următoare. Deja apăruse prea repede, începusem să cred că mi-am făcut un prieten… în lift… urma să facem schimb de numere de telefon, nu? Mă rog, nu am putut să scriu replica atunci pentru că nu urcam singur, mai erau cu mine încă câțiva francezi „sprinteni” şi plini de „sănătate”… cum sunt şi eu de altfel.

                Nerăbdător mi-am făcut treaba prin lab, tocmai ca să apuc să dau replica… deja trăiam momentul, îmi pregătisem câteva continuări inteligente şi pline de haz… dar când intru în lift… oroare!!! O mână criminală schimbase anunțul cu unul nou, neuitând să aplice deasupra titlului o altă foicică pe care era scris în franțuzește: „Îți mulțumesc anticipat pentru faptul că nu mai mâzgălești anunțul oficial al conferinței!”. Prima reacție? La Dracu!!! Dar nu m-am lăsat învins, am scos pixul cu mişcări sigure şi fără a face risipă de energie, i-am scos şi capacul printr-o mișcare ce îmi intrase în reflex şi am scris:
Cu plăcere!

7 comentarii:

doaroDIANA spunea...

hahahaaaaaaaaaa...Armineeeee....amice,ai un dram de umor sadic absolut delicios!

armin spunea...

multumeeesc!

Memori3s spunea...

m-am distrat copios, multa agilitate cand scoti capacul de pix si insiri cuvinte pline de insemnatate.. referitor la faza cu burtica, cine te place te place asa cum esti, ideea e sa te simti tu bine in pielea ta, trust me am invatat-o pe pielea mea.

armin spunea...

pai... multumesc din nou!!!

Twinkle spunea...

Ha! Am fost plecata o zi, si primul lucru cand a venit vorba de pauza de invatat a fost : sa vad ce chestii funny ai mai scris. Si chestia asta m`a amuzat tare :))

armin spunea...

adica tu acum inveti si aplici sistemul: "pauzele lungi si dese", nu??

Twinkle spunea...

nu... am facut pauza dupa o zi-aia de ieri- :d
si pauza dureaza tot o zi..si chiar eram curioasa ce ai mai scris.
Nu pot sa invat asa pe bucatele: invat 2 ore.. ma opresc 15 min. si oricum e o materie tampita care nu are nicio logica. si nici macar nu`s basme.

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori