joi, iunie 3

Dacă era să fie… dar nu a fost


                Alis mă pune la treabă… din nou… Alt chestionar psihologico-„vino încoace să îți umblu în cap să văd eu ce se ascunde acolo”… Nimeni nu umblă în capul meu… clar?? Mă rog… dacă e vorba de vreun neurochirurg… dar nu vreau să ajung acolo… Ei bine… fie… umblă tu iar în capul meu:
Zodia mea este: Rac, am o singură viteză pentru mersul înainte şi mai multe pentru mersul înapoi, motiv pentru care mă bucur, pentru că o mașină e mult mai manevrabilă dacă are roţile directoare în spate.
As vrea: să știu dinainte consecințele acțiunilor mele, ca să le pot schimba după bunul plac al inimii… îmi place să mă joc de-a Dumnezeu.
Păstrez: nimic, iar asta îi enervează pe unii.
Mi-aş fi dorit: mai mulți cai sub capotă… acum mi-a trecut, am destui.
Nu-mi place: să aștept… urăsc asta… indiferent ce aștept.
Mă tem: este posibil să îmi fie teamă de ceva… e o posibilitate.
Aud: când sună telefonul… de cele mai multe ori.
Îmi pare rău: NU!
Îmi place: să-l conduc pe Silver.
Nu sunt: fată… şi nici Romeo.
Dansez: poate…
Niciodată: nu am să mă urc pe motocicletă cu Leevs… EVER!!!
Păr: tuns… proaspăt… stilistul era gay şi mi-a complimentat podoaba capilară, mi-a zis că e moale, deci ușor de aranjat dimineața. Ceea ce e adevărat. Nu i-am lăsat numărul de telefon. Nici nu mi l-a cerut.
Plâng: accesul la aceasta informație este restricționat.
Nu-s întotdeauna: atent.
Nu-mi place la mine: glumești?!? Mă iubesc… dimineața pup oglinda!!!
Sunt confuz: când vreau să te evit.
Am nevoie: de o bere… pe care nu am să o beau, dar am să o păstrez în frigider.
Ar trebui: să mi se rupă în patru de anumite lucruri.
Dacă eram un anotimp: eram vară!!!
Dacă eram o luna: eram iulie!!!
Dacă eram o zi a săptămânii: eram vineri!!!
Dacă eram o parte a zilei: eram seară…
Dacă eram un animal marin: eram tot un rac.
Dacă eram un animal de uscat: eram un rac care trăiește pe uscat.
Dacă eram o virtute: eram mort de mult. hahahahahaha!!!
Dacă eram o planetă: m-aș fi plictisit să mă învârt în jurul aceleiași stele.
Dacă eram un lichid: eram apă minerală.
Dacă eram o piatră: te-ar fi durut capul rău de tot.
Dacă eram un metal: aș fi refuzat opțiunea şi aş fi optat pentru un aliaj… aş fi fost nitinol.
Dacă eram o pasăre: aş fi fost un F-22 Raptor.
Dacă eram o plantă: eram Maria şi Ioana.
Dacă eram o stare a vremii: eram soare fără nori sau vânt.
Dacă eram un instrument: eram vioara întâi.
Dacă eram un sentiment: aş fi indus în eroare multă lume.
Dacă eram un sunet: eram sunetul de final al Windowsului.
Dacă eram un cântec: eram Ecstasy.
Dacă eram un film: eram Pirații din Caraibe… sau Armagheddon
Dacă eram un serial: eram Friends.
Dacă eram un oraș: eram… Roma.
Dacă eram un gust: eram dulce-acrișor.
Dacă eram o aromă: eram… mere verzi? Dar nu sunt sigur…
Dacă eram o culoare: eram  albastru fără nicio ezitare.
Dacă eram un material: eram un biomaterial şi eram ceramic.
Dacă eram o parte a corpului: eeehhh…
Dacă eram un drog: mureai de nervi şi în final renunțai să mă mai cauți, pentru că nu m-ai fi găsit.
Dacă eram un accesoriu: eram… o curea? Aia e accesoriu??
Dacă eram o expresie a feţei: eram cel mai larg zâmbet din lume.
Dacă eram un personaj de desene animate: eram Stewie Griffin.
Dacă eram o formă: eram un hexagon.
Dacă eram un număr: eram 7 sau 13.
Dacă eram o mașina: nu aş fi ieșit în evidenţă decât pe autostradă.
Dacă eram o haină: eram geaca mea de primăvara de la Kenvelo pe care mi-a fost arsă cu țigara…


Ţi-a plăcut nu? Sigur că da… Acum… știi regula, ai citit-o o faci!!! Succes!!!

9 comentarii:

Twinkle spunea...

am preluat`o.

Imi pare rau de geaca ta, stiu cum e. trist moment.

armin spunea...

da... a murit de tanara... si nevinovata... dar a fost inlocuita de alta. totul e bine cand se termina cu mine, nu?

Twinkle spunea...

corect. sper ca soarta sa ii rezerve un viitor mai bun.

Cris spunea...

O iau si eu :)

armin spunea...

pai daca ai citit-o pe toata... esti obligata! astept sa citesc raspunsurile...

Cris spunea...

As vrea ca mereu sa fiu obligata sa fac numai lucruri ce-mi fac placere! :))

armin spunea...

toti vrem asta... dar mai e mult pana cand o sa traim intr-o lume asa de perfecta...

Miss G. spunea...

sunetul de final de la windows :)))) asta-i buna, mi-a placut:)))

armin spunea...

pai da... cand se inchide calculatorul... sunetul ala inseamna... "freedom"

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori