vineri, mai 21

Scrisoare către mine


               Am găsit eu o leapșă pe blog-ul lui Twinkle… Foarte interesantă… Twinkle-twinkle little star… mulțumesc pentru leapșa asta cât se poate de originală: trebuie să scriu o scrisoare pentru mine, cel de la 14 ani. Iacă-tă scrisoarea:

Dragă Dragoș,
Știu că te deranjează să începi scrisoarea cu formula „dragă Icsulescu” tocmai din acest motiv am şi început aşa, ca să te enervez. Eu sunt… tu dar cu câțiva ani mai bătrân… ţi se pare ciudat, nu? Ei bine afla că știu de „AVA Motors” şi „Leader Transport”… acum te-am convins? Bun!
                Îți scriu această scrisoare tocmai ca să nu mai faci aceleași greșeli pe care le-am făcut eu, deci practic împreună o să ne facem viața mult mai bună… mă înțelegi? Hai nu-ţi mai da ochii peste cap, ia-ţi rucsacul în spinare şi da-i drumu’ la școală… vorbim pe drum.
                În primul şi în primul rând nu trebuie să eziți în alegerea liceului, nu te mai obosi cu umblatul pe la alte licee, nu are rost, mergi direct la Neculce şi înscrie-te acolo – are să fie bine, ai încredere în ce îți zic eu. În prima zi de liceu ai să îți cunoști colegii şi ai să fii un pic dezamăgit, are să îți treacă după o săptămână, crede-mă. Tot în prima zi are să îți subtilizeze șapca un arab vomitat din greșeală în România, vezi că nu e îndeajuns să îți smulgi șapca înapoi înjurându-l… da-i un pumn în nas şi un șut în coaie, oricum o să i le dai 3 ani mai târziu, încearcă să i le dai de la început… vedem ce iese. În timpul anilor de liceu dă-te cu fundul de pământ, strânge alocațiile dacă e nevoie, dar mergi dracului în toate excursiile „Mincăneşti” – nici nu știi ce pierzi… eu nu știu nici acum, doar am auzit. Nici nu îmi fac griji că are să îți dea prin cap să dai BAC-ul la sport, tu ești intelectual înnăscut, alege-ţi că probă de examen marea ta pasiune – Istoria, în felul ăsta o să iei o notă de rahat şi ai să te poți oftica tot restul vieții. Aaaa, am uitat, să nu îți dea prin cap să îți găsești vreo parteneră care să te însoțească la balul din clasa a 12-a, mergi la bal cu Porcu’ – ai să îmi mulțumești după bal… crede-mă – şi peste ani, când ai să îți faci blog, adu-ţi dracului aminte şi scrie povestea cu Porcu’, limuzina şi joint-ul din Fire, lumea trebuie să râdă. După ce se termina BAC-ul şi toată agitația din jurul lui, după ce trece şi petrecerea aia de ziua ta – la care or să se auto-invite toți, are să vină „cina cea de taină” când bătrânul are să încerce să își impună el ideile cu privire la facultatea ce trebuie să o urmezi… ai grija să o dai cu capu’ de masa când spui că ţi se rupe de ce dorințele lui de mărire, ce dracu’ aşa ai făcut şi la liceu şi a ieșit bine, amândoi știm că nu ai să trimiți probleme la Gazeta Matematică, deci nu îl asculta, ideea e să îți tocești sănătatea, nu coatele.
                Acum că te-am trecut cu bine şi de liceu şi de facultate belește bine ochii la următoarele rânduri: La un anumit moment dat are să ţi se ofere posibilitatea să pleci în broscaria, unde… mare șmecherie mare, ai să poți, chipurile, să devii tu doctor într-o chestie în care 99,999% or să își prindă urechile. REFUZĂ!!! Asculta-mă bine, nu vorbesc prostii… când ţi se oferă șansa, o refuzi pur şi simplu, fără „poate” fără „stai să mă gândesc”! Spui „Pas” şi „Muie franţa” şi ai scăpat, e clar? Nu îți face probleme pentru viitor, pentru că presimt eu că ai să ghicești numerele norocoase la 6/49… asta presimt eu, că ai să joci la loto când e potul ăla mare şi ai să ghicești numerele. Da, știu că noi nu prea avem noroc la astea, dar la mine tragerea la sorti a trecut deja, deci notează-ți numerele: 2, 17, 19, 23, 29 şi 47. Şi uite aşa te-ai făcut cu 7 milioane. Deci ai înţeles, da? joci numerele alea la loto iar bursa o refuzi… fă asta şi ai să poți să te ridici din pat în zilele de 5 şi 12 noiembrie, eu port doliu şi acum în zilele alea.

                Acum să trecem la partea cealaltă… vezi că zdreanța aia are să te părăsească. Da, știu că tu crezi că o să apuci să îi faci 3 copii, dar… nu are să fie aşa… de fapt nu o să apuci nici măcar să i-o tragi, o să i-o tragă altul pentru tine. Deci nu îți mai face idei, nu are să meargă. În schimb aia care vine după ea… ei bine… aia are să fie într-adevar o partidă bună. Doar că are să te părăsească şi aia. Şi următoarea… Chiar şi cealaltă… stai aşa, că am pierdut numărătoarea… dacă e aia cu tatuaj vezi cum faci să i-o mai tragi o data înainte să te părăsească – crede-mă are să merite. Aşa, unde am ajuns? Aaaa, da, o să te părăsească şi aia care vine după aia tatuată… şi următoarea… frate, nu te supăra, dar ești cam patetic, nu prea înveţi… mă rog, eu nu o să îți spun ce greșești la fiecare, pentru că trebuie să înveți, altfel ai să devii un fătălău. Ok, știu că nu te aștepți la aşa ceva, dar într-un final ai să dai peste una care o să fie într-adevar tot ce ţi-ai dorit vreodată de la o fată. Ai să dai peste tipa perfectă pentru tine… Cea mai bună pe care ai să pui mână în viața ta… aia are să fie „tipa tipelor” pentru noi… ei bine… aia are să te părăsească de două ori… că deh, doar de aia e „tipa tipelor”. Mă rog, acum eu îți zic doar partea urâtă a vieții noastre sentimentale, este şi o parte bună… eu zic că e mult mai bună decât cea de care ţi-am vorbit eu aici, dar nu îți zic de ea pentru că te știu cum ești, te culci pe o ureche şi nu mai miști un deget.
                Băi fii atent la mine, deci te las putred de bogat, fără probleme, fără să fii însurat cu microscopul şi cel mai importat fără atașamente. Deci să nu te prind că începi să te caci pe tine şi te umpli de băşini gen: BMW, lanț de aur, ochelari de soare şi pizdipoancă… că mă întind iar în timp şi te plesnesc. Clar?!? Fii atent ce ai de făcut, îți cumperi casa aia în paragină de pe Castranova, o demolezi şi îți ridici super-vilă acolo, cu piscină şi grătar. Şi în fiecare week-end o arzi pe grătare cu prietenii – toți, dacă eviți să chemi pe vreunul te plesnesc iar – şi în final o dansezi în piscină. Despre mașină îți spun doar atât: trebuie neapărat să fie albastră, foarte puternică şi cu un kit tunning exterior care să elimine toate semnele distinctive ale unei bestii pe patru roti. Noua ne place să o ardem lejer, fără să atragem atenția… precum lunetiștii… clar?!?
                Acum hai că te las în pace acum. Deci nu uita: joci la loto, te umpli de bani, refuzi bursa în broscaria şi ar trebui să ne vedem fericiți la 80 de ani… în Bora Bora.
                                                                                                                                Cu multă dragoste,
                                                                                                                                                Dragoş



Știi regula, da? Ai citi-o… o faci!!!
 

5 comentarii:

Miss G. spunea...

Nu poti sa scrii regula asta la inceput, ca sa nu mai citesc? Offf...

armin spunea...

pai altfel nu mai e amuzant... trebuie sa zambesti un pic in coltul gurii si apoi sa zic... aaaarrrghhh...la naibaaaa

Ana Maria spunea...

Daca stiam, puneam in scrisoarea mea numerele alea de loto, cine stie, poate castigam :))

armin spunea...

pai vezi... cine are planul facut pentru "stat" si "lenevit" vezi cum gaseste solutii... hahahaha

anurim sau cum rezolvi problema spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=f_wVT4dci4k

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori