marți, mai 11

Nu e pentru cine se pregătește


                   Şi se nimerește fix când nu trebuie. Doar atunci. Pentru că întreg universul complotează şi orice ai face tu, tot o să se întâmple într-un moment nepotrivit.
                Eu nu îmi aduc aminte să fi adus pe cineva la mine acasă, adică aici unde stau eu acum. Sunt mai multe persoane care au adresa mea, dar nu cred că am primit pe cineva în vizită până acum. Deci în mod normal, intru în casă şi pot sta şi în pielea goală, pentru că nu o să mă viziteze nimeni.
                Eram eu liniștit acasă acum ceva timp. Eram lungit în pat, tocmai mâncasem… citeam chestii pe net de la distanţă – pentru că am mouse fără fir. Şi cum stăteam eu aşa şi mă relaxam simt cum starea mea zen este deranjată de un zgomot necunoscut. Era un fel de sonerie, dar nu îmi era cunoscută, drept pentru care m-am gândit că se aude de la altcineva. Interfonul l-am mai auzit sunând, pot să fac diferența între o bătaie în ușă şi una în perete... aaa stai, mi-am amintit, mi-a bătut cineva în geam, pentru că se închisese în grădină şi nu mai putea ieși. Deci în câteva fracțiuni de secundă am pus eu lucrurile cap la cap şi am concluzionat: „e soneria de la ușă!!... ușa mea”.
                M-am ridicat din pat gândindu-mă cine poate să mă deranjeze, care o fi ăla care vrea el să îmi facă o vizită surprinzătoare? Înainte să ajung la ușă m-am gândit că nu poate fi vreun cunoscut… dar ce gen de necunoscut o fi avândă treabă cu mine?!? şi mai ales… ce vrea de la mine?!? După ce mi s-au învârtit bine ideile astea prin cap mi-am adus aminte de o chestie… ţi-am spus că mâncasem, ei bine după masă am servit şi un desert mic, budincă cu vanilie şi ciocolată, dar leneș cum sunt, mâncasem desertul întins în pat – ce mama dracu’, EU plătesc chirie acolo, fac ce vreau pe banii mei.
                Tocmai terminaseră de alergat ideile astea prin capul meu când am întins mâna să deschid ușa… fix atunci am văzut o mică pată pe bluza mea… bluza mea albă… albul e culoarea aia pe care se vede orice pată, se vede şi o pată de apă cu ceva mai mult calcar. Pata era situată pe mânecă, dar oricum nu eram decis să risc a mă face de râs în faţa vreunui broscar. Am început să execut mişcări necontrolate din mâini, în speranța că o să cadă pata de pa mânecă… sau măcar să reușesc să îmi dau bluza jos, dar la cât de necontrolat mă mișcam… sigur ar fi căzut şi pata dacă mai continuam un pic. Şi iată-mă cu bluza în mână… fix în momentul ăla soneria a sunat a doua oară, semn că trebuia să mă grăbesc, trebuia să fac ceva cu bluza aia… rapid. Mă uit în stânga… perete şi bicicleta… mă uit în dreapta… panou electric şi ușa de la baie… tring… mi-am zis: „EVRIKA!!! Sunt salvat… arunc bluza în baie! Dacă o fi nevoie să poftesc străinul în casă sigur nu are să vrea să îmi viziteze direct baia, deci am timp să o culeg de acolo şi să o depozitez în alta parte!”. Planul meu era pur şi simplu perfect, am mototolit bluza şi am aruncat-o în baie, apoi am închis ușa discret.
                După ce l-am refuzat respectuos pe cel ce îmi bătuse la ușă m-am întors la activitățile mele de dinaintea „soneriei”. După scurt timp mi s-a făcut friguleț… atunci mi-am adus aminte că am aruncat bluza în baie. M-am ridicat, m-am dus după ea… am deschis ușa şi o căutam pe întuneric, pentru că pardoseala e închisă la culoare, deci aş fi reperat rapid bluza… din păcate nici urmă. Aprind lumina, convins fiind că nu voi fi nevoit să îi chem iar pe Mulder şi Scully că să investigheze. Din păcate…
                Băi deci pe cuvântul meu, am să provoc o scenă demnă de un ziar de scandal sau de zeroTV dacă mai aud vreo purtătoare de ovare că adresează vreunui purtător de familie în spinare replică: „voi bărbații nu aveți simțul găurii”. Deci pe cuvântul meu, dacă mai aud replica asta am să scot fum pe urechi. De ce? Pentru că noi bărbații avem simțul găurii… doar că nu prea nimerim gaura potrivită… ceea ce nu e ceva foarte grav, se poate corecta.
                Băgami-aş picioarele… direct în wc mi-am aruncat bluza…

7 comentarii:

Miss G. spunea...

bai bai bai...cum ai reusit???te-ai chinuit mult?
lasa, ca se spala :D

armin spunea...

armin trece de un adversar... continua spre cos... ajunge la semicerc... se inalta... arunca... siiii... coooooss... multimea este in delir!!!

armin spunea...

am pus pasiune... si am marcat!

Miss G. spunea...

ahaaa... deci e nevoie de talent si exercitiu...nu poate orisicine:)

armin spunea...

ba da... oricine poate sa o faca, dar e nevoie de mult antrenament si mai ales... inspiratie de moment, daca nu ai inspiratie de moment... nu ai nimic... cineva fara inspiratie ar fi pus bluza pe bicicleta...

aiacuparu spunea...

Si.....a iesit pata?

armin spunea...

hahahaha... a iesit ca am pus bluza la spalat imediat dupa... acum e iar alb imaculat

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori